اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با خبرنگاران تشریح شد

تمهیدات ویژه حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای سفرهای نوروزی

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از تمهیدات این دستگاه برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

تمهیدات ویژه حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد برای سفرهای نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی رحیمیان عصر امروز در جمع خبرنگاران از برنامه‌ها و اقدامات اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در راستای استقبال از سفرهای نوروزی خبر داد.

سرپرست حمل و نقل و پایانه‌های این استان در همین خصوص گفت: این استان مکان‌های گردشگری و مذهبی زیادی دارد و با داشتن این ظرفیت بالا، هر ساله پذیرای تعداد زیادی از مسافرین است.

این مسئول در زمینه تمهیدات پیش‌بینی شده اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها برای این ایام گفت: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها در راستای خدمت رسانی مطلوب به میهمانان نوروزی هم‌پای سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان با محوریت طرح ستاد مسافرت‌های کشور از تاریخ 25 اسفندماه تا 15 فروردین سال آینده طرح نظارت بر سفرها را در دستور کار خود قرار داده است.

رحیمیان تصریح کرد: به همین منظور همکاران ما در همه نقاط استان به صورت فعال حضور خواهند داشت و بر کار شرکت‌ها به منظور رعایت نرخ حمل و نقل مسافر و خدمات بهتر و ارتقاء سطح ایمنی و به صورت مستقیم نظارت خواهند داشت.

وی اذعان داشت: توسط کمیته سفرهای نوروزی با تعداد 15 نفر از پرسنل و کارشناسان از ساعت 8 صبح لغایت 6 بعد از ظهر آماده همکاری هستند.

رحیمیان در خصوص تهیه بلیط و در نظر گرفتن سرویس‌های ویژه و دیگر اقدامات جهت تسهیل سفرها گفت: پیش فروش بلیط‌های نوروزی از تاریخ 11 اسفند و فروش به صورت اینترنتی شروع شده و در تاریخ 18 اسفند به صورت توأمان خواهد بود، یعنی هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی هموطنان می‌توانند جهت تهیه بلیط سفر خود اقدام کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین مردم و هم استان‌ می‌توانند با مراجعه به سامانه پایانه‌ها بلیط مورد نظر خود را تهیه کنند.

سرپرست اداره‌کل حمل و نقل در خصوص شکایات مردم و مسافران گفت: همکاران ما به صورت تمام وقت در پایانه‌های مسافربری حضور فعال دارند و چنانچه شهروندی یا مسافری گلایه‌ای از نحوه ارائه خدمات شرکت‌های مسافربری دارند می‌توانند به آن‌ها مراجعه کنند یا با شماره تماس 3334993 تماس گرفته که در این صورت همکاران ما در اسرع وقت به شکایت‌ها رسیدگی خواهند کرد.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول