اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد

دیدار اشتون با فتنه‌گران نابخردانه بود/ ظریف به مجلس احضار می‌شود

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیدار اشتون با فتنه‌گران نابخردانه است گفت: ظریف برای پاسخگویی به موضوع، قطعا به مجلس احضار می‌شود.

دیدار اشتون با فتنه‌گران نابخردانه بود/ ظریف به مجلس احضار می‌شود

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با اشاره به دیدار کاترین اشتون با فتنه‌گران اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید پاسخگوی این اقدامات باشد.

وی افزود: دیدار اشتون با فتنه‌گران اقدامی نادرست و نابخردانه است و وزارت امور خارجه باید به این ابهامات پاسخی شفاف ارائه کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قطعا وزیر خارجه به مجلس احضار می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به حوادث اخیر، احضار آقای ظریف(وزیر امور خارجه) به مجلس قطعی است و شخص وزیر باید پاسخگوی این اتفاقات باشد.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: سفر کاترین اشتون به ایران در واقع برای موضوعات هسته‌ای بوده و سایر دیدارهای ایشان نباید انجام می‌شد و وزیر خارجه باید پاسخ دهد.

وی با اشاره به عملکرد غرب در موضوع حقوق بشر ابراز داشت: در واقع عملکرد غربی‌ها در موضوعات حقوق بشری مناسب نیست و نباید به بهانه حقوق بشر با فتنه‌گران دیدار کنند.

نماینده دشتستان در مجلس با انتقاد از برخی رفتارهای افراطی در دولت روحانی گفت: رئیس جمهور باید بداند که این اتفاقات نباید بیفتد و و نباید مسیر افراط‌گرایی تقویت شود.

موسوی‌نژاد با اشاره به ورود مجلس به موضوع افزود: نمایندگان مجلس اجازه این چنین رفتارهایی را نخواهند داد و اجازه نمی‌دهیم غربی‌های جسارت خود را بیشتر کنند.

وی یادآور شد: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و باید همه با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و پیشرفت کشور گام برداریم.

انتهای پیام/2452/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول