اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سید صولت مرتضوی:

جواب خون شهدا، خنده‌های بی‌مزه به خانم اشتون نیست

شهردار مشهد گفت: جواب خون شهیدان و ملتی که شهید داده، خنده‌های بی‌مزه به خانم اشتون نیست.

جواب خون شهدا، خنده‌های بی‌مزه به خانم اشتون نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید صولت مرتضوی شامگاه پنج‌شنبه در هفتمین یادواره شهدای شهرداری مشهد که در حسینیه امام خمینی برگزار شد، اظهار داشت: در اوایل انقلاب عوامل استکبار جهانی مانند منافقین به دنبال سهم‌خواهی از انقلاب بودند.

وی افزود: آنها وقتی به نتیجه نرسیدند به دنبال رعب و وحشت، ترور بزرگان کشور و انحراف در انقلاب اسلامی بودند و عراق هم به کمک استکبار جهانی جنگی هشت ساله را علیه ملت ایران به راه انداخت و حتی دشمن وارد خاک ایران شد و بخشی از آن را اشغال کرد و آمریکا نیز ما را تحریم کرد.

این مسئول بیان داشت: اما ملت ایران منافقین و دشمن را از خاک خود بیرون کرد و امروز در فناوری هسته‌ای به غنی‌سازی بیش از 20 درصد دست یافته‌ایم و موشک بالستیک تولید می‌کنیم و در صنعت هوافضا به بیشترین پیشرفت‌ها رسیده‌ایم.

مرتضوی اضافه کرد: این پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها دو عامل داشت که عنصر اول آن رهبری و عنصر دوم آن نیز تبعیت از رهبری بود و این دو عنصر پایمردی و پایداری را برای ملت ایران به وجود آورد و ایران را تبدیل به ام‌القرای جهان اسلام کرد.

شهردار مشهد در بخشی دیگر از سخنان خود عنوان کرد: امروز لبخندهای بی‌مزه به خانم اشتون جواب خون شهدای ما نیست و رهبری هم گفتند که در مذاکرات از دولت حمایت می‌کنند، اما در چند کلید واژه نیز گفتند که در این مذاکرات به نتیجه نمی‌رسیم و من خوش‌بین نیستم.

وی اذعان داشت: متاسفانه در این مذاکرات بخشی از توانمندی علمی جوانان ما تعطیل شد و این در حالی است که آمریکا هنوز هم گستاخانه با ملت ایران برخورد می‌کند.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: حداقل پیام مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن این بود که مسئولین عزت ملت را در نظر بگیرند و در دیپلماسی سیاسی از عزت و بزرگی ملت ایران عقب‌نشینی نکنند.

انتهای پیام/2202/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول