اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

اشتون از تالار اشرف، باغ چهلستون و میدان امام اصفهان بازدید کرد

کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سفر یک روزه خود به اصفهان از تالار اشرف، باغ موزه چهلستون و میدان امام اصفهان بازدید کرد.

اشتون از تالار اشرف، باغ چهلستون و میدان امام اصفهان بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی سفر یک روزه کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به اصفهان، وی شب گذشته ساعت 9 شب وارد اصفهان و از سوی استاندار اصفهان مورد استقبال ویژه قرار گرفت.

کاترین اشتون در پی دیدار با استاندار اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اینکه به اصفهان سفر کرده است، هدف از این سفر را بازدید از بناهای شاخص اصفهان دانست و افزود: با توجه به آشنایی که از تاریخ شگفت‌انگیز اصفهان دارم، امیدوارم با دست پر از اصفهان برگردم.

استاندار اصفهان نیز در این دیدار ضمن خوشامدگویی به کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و سفر به شهر گنبدهای فیروزه‌ای اظهار امیدواری کرد که در سفر یک روزه‌ای که وی و همراه هیئت در اصفهان دارند، بتواند میزبان خوبی برای آنها باشد.

به گزارش فارس، کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا صبح امروز از تالار اشرف و چهلستون بازدید و در ادامه از میدان امام اصفهان نیز بازدید کرد.

همچنین وی ظهر امروز میهمان ضیافت ناهار استاندار اصفهان در هتل عباسی خواهد بود.

انتهای پیام/63012/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول