اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌و‌گو با فارس عنوان شد

واکنش معاون وزیر امور خارجه به دیدار اشتون با عوامل فتنه

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه گفت: سخنگوی وزارت امور خارجه، موضع این وزارتخانه را نسبت به دیدار اشتون با عوامل فتنه اعلام کرد که موضع من نیز همان است.

واکنش معاون وزیر امور خارجه به دیدار اشتون با عوامل فتنه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن قشقاوی دقایقی قبل در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که از وی خواست تا در مورد دیدار کاترین اشتون با فعالان فتنه 88 اظهارنظر کند، اظهار داشت: دقایقی قبل مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه موضع وزارت خارجه را راجع به این خبر اعلام کرد که موضع من نیز همانی است که سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد.

وی درباره آخرین گزارش‌ها از سفر کاترین اشتون به ایران، ابراز داشت: توفیق همراهی رئیس مجلس در سفر آفریقایی را داشتم و بامداد دیروز وارد کشور شدم و امروز هم به کرمان آمدم، بنابراین اخبار و اطلاعات من از تهران کمتر از شما است، چراکه در سفر خارجی و داخلی بودم و به من حق دهید که جزئیات سفر خانم اشتون را ندانم.

معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه تصریح کرد: اما آنچه در جراید و صدا و سیما بوده به نظرم دیدارهایی که اشتون با رئیس جمهور، ظریف و لاریجانی داشته دیدارهای خوبی بود و انعکاس خوبی هم داشت.

قشقاوی در پایان متذکر شد: اشتون هنوز در ایران و در اصفهان است و غروب امروز ایران را ترک می‌کند.

گزارش تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول