اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده:

صدا و سیما فرهنگ‌سازی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را فراموش نکند

فرماندار شهرستان لنده با اشاره به نقش رسانه‌ها در هدفمندی یارانه‌ها، گفت: صدا و سیما و رسانه‌ها فرهنگ‌سازی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را فراموش نکنند.

صدا و سیما فرهنگ‌سازی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را فراموش نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی سوخت شهرستان لنده با اشاره به افزایش هزینه‌ حامل‌های انرژی در سال جدید گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از هدر روی منابع طبیعی افزایش قیمت‌ بوده که در خصوص حامل‌های انرژی باید مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: تا زمانی که حامل‌های انرژی به قیمت واقعی خود نرسد نمی‌توان جلوی مصرف بی‌رویه مردم را گرفت.

فرماندار لنده گفت: اگر قیمت مواد مصرفی در جامعه کاهشی باشد ما با افزایش مصرف رو  به رو خواهیم بود و این سودی برای ما نخواهد داشت مگر هدر رفتن منابع مصرفی که خود زنگ خطری برای ما و آیندگان خواهد بود.

مرادی یادآور شد: اگر ما هزینه یک آب معدنی را با توجه به راحتی‌ در دست‌رس بودن در نظر بگیریم خواهیم دید که قیمت آب از قیمت حامل‌های انرژی بیشتر است در صورتی که شرایط به دست آمدن حامل‌های انرژی سخت‌تر از آب است.

رئیس ستاد ساماندهی سوخت شهرستان لنده خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها و تاکسیرانی باید در خصوص موضوع حمل و نقل داخل شهری و پایانه‌ها مسافربری نظارت خود را دوچندان کنند.

مرادی عنوان داشت: صدا و سیما و اصحاب رسانه باید آمادگی روانی را در جامعه برای اجرای مرحله دوم یارانه‌ها و افزایش قیمت‌های حامل‌های انرژی آماده و فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند.

وی افزود: ما باید در الگوی مصرف خود تغییراتی ایجاد کنیم که سرمایه و منابع طبیعی خود را از دست ندهیم.

فرماندار لنده اضافه کرد: افزایش قیمت‌ها با اقتصاد مردم و خانواده‌ها در ارتباط است و فشارهای زیادی در صورت افزایش مصرف به آن‌ها وارد می‌شود.

مرادی در پایان با اشاره به نقش رسانه‌ها در هدفمندی یارانه‌ها، اذعان داشت: صدا و سیما و رسانه‌ها فرهنگ‌سازی برای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را فراموش نکنند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول