اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه باشت:

یادواره شهدای باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار می‌شود

فرمانده سپاه باشت گفت: یادواره 88 شهید شهرستان باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی در باشت برگزار می‌شود.

یادواره شهدای باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، بهروز قلی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان باشت، اظهار داشت: این نشست با هدف تصمیم‌گیری جهت برگزاری باشکوه یادواره 88 شهید شهرستان باشت برگزار شد.

وی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب و گرامی‌داشت هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: شهدای ما مفاخر ملی هستند کسانی که با خون خود موجبات آرامش و آسایش را برای مردم ملت‌شان به ارمغان آوردند و حال ما باید با زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره آنان قدردان و پاسدار آرمان‌های والای آنان باشیم.

قلی‌زاده تصریح کرد: با قرارگیری در آستانه عید نوروز یادواره 88 شهید شهرستان باشت با حضور آیت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در باشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه باشت با بیان اینکه شهرستان باشت مهر افتخار 88 شهید را دفتر خاطرات خود دارد، اذعان کرد: یادواره شهدای شهرستان از جمله مهم‌ترین دستورات ابلاغی و اجرای برای ما بوده که نه تنها یک وظیفه کاری بلکه یک وظیفه دینی است بنابراین در راستای برگزاری این مراسم با عظمت همه دستگا‌ها و نهادها باید با اتحاد و تعامل همکاری کنند.

وی ادامه داد: سپاه ناحیه شهرستان باشت تاکنون شش یادواره شهدای پایگاه محور را در سطح شهرستان برگزار کرده است که از اساسی‌ترین اهداف آن‌ها زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس شهدا، ارتقاء روحیه معنوی عموم افراد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه است.

قلی‌زاده تصریح کرد: یادواره شهدا در واقع بزرگترین پشتوانه فرهنگی برای ملت ما بوده بنابراین همه افراد با پذیرفتن حس مسئولیت در راستای برگزاری چنین مراسماتی اقدام کرد.

وی در پایان از همه مسئولان شهرستانی درخواست کرد با اطلاع‌رسانی و ایجاد فضای مطلوب جهت برگزاری یادواره 88 شهید شهرستان باشت نهایت تعامل را داشته باشند.

انتهای پیام/82017/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول