اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم‌ رابر در مجلس:

شکستن دژ استکبار نیازمند بصیرت است

نماینده مردم‌ بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس گفت: امروز شکستن دژ استکبار نیازمند بصیرت حداکثری مردم است.

شکستن دژ استکبار نیازمند بصیرت است

به گزارش خبر‌گزاری فارس از رابر، علیرضا منظری‌توکلی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رابر، اظهار داشت: رابر در همه صحنه‌ها پیشرو بوده و سخت‌ترین و دشوارترین دژها را در جبهه‌های حق علیه باطل رزمندگان رابری می‌شکستند‌.

وی افزود: در آن زمان شکستن این دژها نیاز به ایثار و از خود گذشتگی داشت و امروز‌ شکستن دژ استکبار نیاز به بصیرت دارد که در شهرستان رابر این بصیرت در حد اعلا است.

منظری‌توکلی عنوان کرد: ما برای ترویج فرهنگ بصیرت و از خود‌گذشتگی باید مسیر امام حسین (ع) را ادامه دهیم که ساختن گنبد مطهر امام حسین (ع) در استان کرمان مصداق بارز ترویج فرهنگ بصیرت ایشان است.

نماینده مردم‌ بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس یادآور شد: در هر شرایطی باید برای رضای خداوند و خدمت به مردم محروم و مستضعف تلاش کرد و کارکنان و مدیران ادارات باید با الگوبرداری از امیرالمؤمنین (ع) قانون را به نفع مردم محروم تفسیر کرده و از هیچ تخریب، حرف و انتقادی نترسند.

منظری‌توکلی تصریح کرد: عمران و آبادانی و سایر دستاوردها از ثمرات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و زحمات مدیران در بخش‌های مختلف قابل تقدیر است.

انتهای پیام/2446/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول