اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

توجه به اقتصاد مقاومتی سبب در هم شکستن فشار استکبار می‏شود

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی سبب در هم شکسته شدن فشار استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی می‏شود.

توجه به اقتصاد مقاومتی سبب در هم شکستن فشار استکبار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس مطهری ظهر امروز در نشست حلقه‌های صالحین بسیج اداری و کارگری شاهرود که در نمازخانه شرکت ذغال‏سنگ البرز شرقی شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به تلاش دشمن در جهت فشار بر نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: دشمنان بعد از جنگ با هجمه همه‏جانبه تلاش دارند با فشارهای مختلف فرهنگی و سیاسی علیه ما مقاومت مردم را در هم بشکنند.

وی افزود: دشمن در این مدت تلاش کرده با به‏کارگیری تمام ابزار و امکانات خود، ما را در جبهه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی وادار به تسلیم و عقب‌نشینی کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تصریح کرد: آنها جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند و تلاش کردند با این جنگ ما را عقب برانند و در این راه تمام تلاش خود را به‏کار گرفته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: آنها می‌کوشند ما را در جهان منزوی کنند و فشارهای مختلف اقتصادی را با اعمال زور علیه کشورهای دیگر بر ما تحمیل کرده‏اند؛ اما تاکنون نتیجه‏ای از این تلاش‌ها نگرفته‏اند.

مطهری با بیان اینکه دشمن به راهی که در پیش گرفته ادامه می‌دهد، افزود: ایمان و بصیرت ملت ما تاکنون دشمن را در تمام توطئه‌هایش ناکام گذاشته و خواهد گذاشت و ما باید به خودسازی و دگرسازی ادامه دهیم.

وی با تأکید بر برگزاری مداوم و هدفدار حلقه‌های صالحین بسیج گفت: این جلسات سبب ارتقای سطح آگاهی‌های معرفتی بصیرتی و تربیتی افراد و تعمیم آن به خانواده‌ها و جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود همچنین با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی ما را برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان مقاوم و پیروز می‌کند.

وی افزود: توجه به اقتصاد مقاومتی سبب درهم شکسته شدن فشار استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران اسلامی و پیشرفت و شکوفایی نظام ما خواهد شد.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول