اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

اقتصاد مقاومتی راه پیروزی بر جهان استکبار است

هادی سیاسی سپاه و بسیج چهارمحال و بختیاری گفت: اقتصاد مقاومتی راه حل اصلی برای رفع مشکلات کشور است، باید بتوانیم با اتکا به توان داخلی در برابر دشمن به خوبی ایستادگی کنیم.

اقتصاد مقاومتی راه پیروزی بر جهان استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، منوچهر خلیلیان پیش ازظهر امروز در نشست هادیان بصیر شهرستان بن، اظهار کرد: راه‌اندازی جنگ تمام عیار اقتصادی علیه نظام و افزایش همه جانبه تحریم‌ها علیه کشور یکی از راهبردهای دشمن در سال‎های اخیر است که البته با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایتمداری ملت ایران تا حدی خنثی شده است.

وی اقتصاد مقاومتی راه حل اصلی برای رفع مشکلات کشور دانست و گفت: با اتکا به توان داخلی می‌توانیم در برابر دشمن به خوبی ایستادگی کنیم.

خلیلیان در ادامه با اشاره به تحولات کشور سوریه، گفت: پیروزی‌های ارتش سوریه در برابر تروریست‌ها خبر از شکست تروریست‌ها می‌دهد.

هادی سیاسی سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مقاومت و ایستادگی تنها راه پیروزی بر جهان استکبار است.

وی در ادامه اخلاق را از مهم‌ترین اصول مهم برشمرد و گفت: اولین راه دستیابی به اخلاق اسلامی معرفت و شناخت اخلاق حسنه است و شناخت اخلاق یعنی اینکه انسان بتواند بین اخلاق حسنه و اخلاق زشت تفکیک قائل شود.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول