اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

75 درصد زندانیان سربیشه مرتبط با مواد مخدر هستند

فرماندار شهرستان سربیشه گفت: 75 درصد از زندانیان شهرستان مرتبط با مواد مخدر هستند.

75 درصد زندانیان سربیشه مرتبط با مواد مخدر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سربیشه، غلامرضا حسین‌پور در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سربیشه، با بیان اینکه در حوزه مواد مخدر به سه موضوع پیشگیری، مبارزه و درمان توجه شده است، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی، باید تلاش بیشتری را برای پیشگیری از مواد مخدر داشته تا اثرات سوء مصرف مواد مخدر در جامعه کاهش یابد.

وی اطلاع‌رسانی در حوزه پیشگیری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: آشنایی مردم به ویژه جوانان با آثار سوء مواد مخدر می‌تواند به کاهش آسیب‌ها در این حوزه بینجامد.

فرماندار شهرستان سربیشه گفت: 75 درصد از زندانیان شهرستان مرتبط با مواد مخدر هستند.

دادستان شهرستان سربیشه نیز در این نشست اعتیاد به مواد مخدر را یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی امروزه عنوان کرد و گفت: تلاش دستگاه‌ها برای کاهش و یا رفع این معضل از جامعه اسلامی سبب پاداش اخروی می‌شود.

ﻋﻠﯽ اﮐﺒﺮ رﺋﻮﻓﯽ‌ﻓﺮ اظهار داشت: البته تاکنون کارهای بسیار خوبی در این زمینه انجام شده و دستگاه قضایی، امنیتی و انتظامی شهرستان اشرافیت بسیار خوبی برای مقابله با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر داشته است و منطقه را برای قاچاقچیان ناامن کرده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/22481/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول