اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه عنوان کرد

خروج روزانه 350 دستگاه تریلر از پایانه مرزی میل 78

فرماندار سربیشه با اشاره به فاصله 96 کیلومتری سربیشه با مرز افغانستان و بازارچه مرزی میل 78، گفت: روزانه 300 تا 350 دستگاه تریلر از این مرز خارج می‌شود.

خروج روزانه 350 دستگاه تریلر از  پایانه مرزی میل 78

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌پور بعداز ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: از سال 57 تا‌کنون اقدامات و پیشرفت‌های خوبی در استان و کشور صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌های 35 سال گذشته ایران تا‌کنون را نمی‌توان نادیده گرفت بلکه باید قدردان آن باشیم.

پوشش 70 درصد تلفن همراه در سربیشه

فرماندار سربیشه با بیان این‌که در سربیشه هیچ روستای بالای پنج خانوار بدون برق وجود ندارد، اذعان داشت: در حال حاضر هیچ روستای بالای 20 خانوار جمعیت در سربیشه از خط ارتباطی تلفن محروم نیست.

حسین‌پور افزود: تلفن همراه 70 درصد شهرستان را پوشش می‌دهد.

وی در ارتباط با روستاهایی که با مشکل آب شرب مواجه هستند گفت: 70 روستا در سربیشه با تانکر آبرسانی می‌شود.

فرماندار سربیشه با اشاره به فاصله 96 کیلومتری سربیشه با مرز افغانستان و بازارچه مرزی میل 78 یادآور شد: روزانه 300 تا 350 دستگاه تریلر از این مرز خارج می‌شود.

حسین‌پور افزود: تنها گذر رسمی ورود و خروج کالا از ایران به افغانستان در سربیشه در پایانه مرزی ماهیرود قرار دارد که افغانستان را به عنوان فرصتی برای این شهرستان تبدیل کرده است.

این مقام مسئول یادآور شد: باید زیرساخت‌های موردنیاز در پایانه مرزی شهرستان فراهم شود که از توان شهرستان خارج است و برای تامین منابع زیرساختی آن در جای جای ملل مختلف در حال رایزنی هستیم.

فرماندار سربیشه خاطرنشان کرد: گمرک ماهیرود به دلیل قرار گرفتن و موقعیت مناسب در مرز رسمی کشور جمهوری اسلامی ایران با افغانستان از حساسیت بالایی برخوردار است و می‌تواند زمینه‌های رشد اقتصادی کشور و به ویژه استان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/69017/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول