اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار لنده خبر داد

لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌های شهر لنده

معاون شهردار لنده از لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌های این شهر خبر داد.

لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌های شهر لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، خدارحم رحمانی عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان لنده گفت: در راستای تشکیل کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان و زیباسازی فضای شهری اقدامات و برنامه‌های خوبی در سطح شهر لنده انجام شده است.

وی افزود: کار نظافت و تمیزی خیابان‌ها و کوچه های شهر لنده در دستور کار شهرداری قرار داشته و با شدت و سرعت بیشتری انجام می‌شود.

معاون شهردار لنده خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در این روز‌ها شاهد آن هستیم لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های شهر لنده است که هم‌اکنون در حال اجرا و تا قبل از پایان سال به اتمام می‌رسد.

رحمانی تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ نماز در میان همشهریان و مسافران نوروزی یک باب نمازخانه‌ مجهز در پارک ورودی شهر لنده احداث شده است.

وی افزود: تعمیر و مرمت سرویس های بهداشتی پارک ها و اماکن عمومی شهر لنده انجام شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رحمانی عنوان کرد: آنچه از یک شهر در اذهان مسافران نوروزی به یادگار خواهد ماند فضای بصری شهر بوده که باید رنگ و لعاب زیبایی در این خصوص به آن داده شود تا چشم هر بیننده‌ای را به خود جذب کند.

وی افزود: رنگ‌آمیزی بلوارها و میادین اصلی شهر یکی دیگر از اقدامات شهرداری در این زمینه است که زیبایی شهر را دوچندان می‌کند.

معاون شهردار لنده اضافه کرد: روشنایی معابر و خیابان‌های شهر لنده در حال تعمیر بوده و پارک‌ها و اماکن عمومی هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداشته و اگر مشکلی رخ دهد به سرعت برطرف خواهد شد.

رحمانی در پایان ابراز داشت: فواره آب رنگی به همت شهرداری در پارک ورودی شهر لنده در آستانه عید نوروز راه‌اندازی خواهد شد تا زیبایی شهر را دوچندان کند.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول