اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر آمل:

جرایم میلیاردی دامن شهرداری آمل را گرفته است

رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های غلط شهری در گذشته بازگشایی خیابان‌ها بدون پرداخت حقوق مردم بوده است، گفت: امروز جرایم میلیاردی دامن شهرداری آمل را گرفته است.

جرایم میلیاردی دامن شهرداری آمل را گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، خسرو ابراهیم‌زاده ظهر امروز در دومین نشست خبری در جمع رسانه‌های گروهی شهرستان آمل با تاکید بر اینکه بودجه سال آینده شورای اسلامی شهر آمل با دقت و کار علمی فراوان بسته شده است، اظهار داشت: سعی کردیم نگاه علمی و شهری بر بودجه سال آینده حاکم باشد و از نگاه منطقه‌ای اجتناب کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای سال 93 نگاه مدیرانه با رویکرد کنترل هزینه بر بودجه حاکم شده است، تصریح کرد: هزینه شهرداری و سازمان‌های وابسته در سال آینده تا پنج درصد کاهش خواهد یافت.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه بودجه عمرانی برای سال آینده 65 درصد عمرانی و 35 درصد جاری در نظر گرفته شده است، بیان داشت: اعتقاد داریم باید مدیریت صحیح منابع مالی از درون مجموعه شورا و شهرداری آغاز شود.

وی با تاکید بر اینکه در جلسه هفته آینده از شهردار می‌خواهیم زمان اتمام پروژه‌ها را اعلام کند، بیان کرد: در سال 93 از یک تیم حسابرس برای استقرار در شهرداری و سازمان‌های وابسته استفاده می‌کنیم.

ابراهیم‌زاده با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های غلط شهری در گذشته بازگشایی خیابان‌ها بدون پرداخت حقوق مردم بوده است، گفت: پروژه‌هایی با افتتاحیه‌های بزرگ در شهر آغاز شد اما امروز جرایم میلیاردی دامن شهرداری را گرفته است و این کار تا جایی پیش رفت که قرار بود حساب شهرداری آمل را مسدود کنند.

این مسئول با بیان اینکه از این به بعد هیچ پروژه‌ای در شهر افتتاح نمی‌شود مگر اینکه همه مطالبات و حق و حقوق مردم پرداخته شود، یادآور شد: در زمان تملک باید حقوق مردم پرداخت شود.

وی با اشاره به سیاست‌های شهرداری در زمینه عوارض شهری نیز گفت: یکی از سیاست‌های ما در بحث عوارض نگاه منطقه‌ای به قیمت‌های عوارض است و با این نگاه تلاش می‌کنیم درآمدهای پایدار شهر را نیز حفظ کنیم.

انتهای‌پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول