اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو اتاق فکر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج:

دفاتر خدمات الکترونیک باید در پیکره شهرداری‌ها خدمات ارائه دهند

یکی از اعضای اتاق فکر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج گفت: دفاتر خدمات الکترونیک باید در پیکره شهرداری‌ها و با نظارت آنها خدمات ارائه دهند.

دفاتر خدمات الکترونیک باید در پیکره شهرداری‌ها خدمات ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، کلامی عصر امروز در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت: با برخورداری از خدمات الکترونیکی شهرداری می تواند خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت مناسب و به صورت شبانه‌روزی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به موقع و کیفی به شهروندان و سهیم کردن آنان در تصمیم‌گیری‌های عمومی موجب افزایش رضایت آنها می‌شود، افزود: دسترسی سریع به اطلاعات شفاف امور، دسترسی سریع به اطلاعات شفاف و همچنین امکان نظارت و ارزیابی دقیق از فرآیندها موجب کاهش فساد اداری می‌شود.

این عضو اتاق فکر کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر سنندج با اعلام اینکه ایجاد بستر مناسب برای رشد و توسعه بخش خصوصی و استفاده از مشارکت مردم در قالب سرمایه گذاری بخش خصوصی از جمله مزایای راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیک در سنندج است، بیان کرد: برای تحقق دولت الکترونیک نیاز به توسعه زیر ساخت‌هایی است که ایجاد، بهره‌برداری و نگهداری از آنها نیازمند منابع انسانی متخصص و لازم است.

در ادامه این جلسه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج گفت: راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک از طریق بخش خصوصی زمینه ارائه قسمتی از خدمات شهری توسط بخش خصوصی را با راه‌اندازی این دفاتر در سطح سنندج در چارچوب آئین‌نامه فراهم می‌کند.

فردین زمانی افزود: شهرداری سنندج به منظور هدایت اداره امور مربوط به ارائه خدمات توسط دفاتر خدمات الکترونیک شهر، معاونت شهرسازی معماری را مسئول اجرای طرح در چارچوب قوانین و مقررات می‌کند.

وی با بیان اینکه در جلسه گذشته کلیات اجرای این طرح مصوب شده است، بیان کرد: برای اولین بار در سنندج این طرح به شرکت عمران مسکن سازان داده می‌شود.

زمانی با بیان اینکه این طرح در استان‌های مختلفی به اجرا در آمده و این دفاتر راه‌اندازی شده است بیان کرد: برای نتیجه‌گیری خوبی از راه‌اندازی این دفاتر در سنندج، باید از دفاتر ایجاد شده در استان‌های مختلف بازدید داشته باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک برای نخستین بار در منطقه بهاران سنندج به صورت پایلوت اجرایی می‌شود، اضافه کرد: پس از دریافت بازخوردها و گرفتن نتیجه از راه‌اندازی این دفتر در منطقه بهاران سنندج اقدام به راه‌اندازی آن در مناطق مختلف سنندج می‌کنیم.

زمانی در پایان با بیان اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر قصد دارند با راه‌اندازی از این دفاتر در سنندج هم در وقت و هم هزینه‌ها صرفه‌جویی کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم در آینده شاهد راه‌اندازی این دفاتر در مناطق مختلف و اجرای دقیق برنامه‌ها توسط این دفاتر در سنندج باشیم.

انتهای پیام/79001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول