اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه خبر داد

تسهیل صدور مجوز سرمایه‌گذاری هدف اصلی شهرداری ارومیه

شهردار ارومیه گفت: تسهیل در صدور مجوز سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت درآمدهای پایدار از اهداف اصلی شهرداری ارومیه است.

تسهیل صدور مجوز سرمایه‌گذاری هدف اصلی شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد حضرت‌پور بعد از ظهر امروز در کار گروه تخصصی سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های آذربایجان غربی که در سالن همایش خانه جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: اتحاد، همدلی و همبستگی میان مدیران و مسئولان استان، روند پیشرفت، شکوفایی و توسعه استان را بیش از پیش هموار می‌سازد.

وی افزود: شفاف‌سازی قوانین، تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری و حرکت به سمت درآمدهای پایدار از اهداف اصلی شهرداری ارومیه در سال آینده است.

وی گفت: ما باید شرایط منتفع شدن سرمایه‌گذاران را نیز فراهم کنیم چرا که بدون توجه به این موضوع امکان جلب و جذب سرمایه‌گذاری وجود نخواهد داشت.

حضرت پور با بیان اینکه هنوز قوانین ما شفافیت لازم را ندارد تا به سمت وصول درآمدهای پایدار حرکت کنیم، افزود: شهرداری‌ها امروز با وجود کمک‌های دولت و درآمدهایی که دارند هنوز نتوانسته‌اند خدمات شهری مطلوب را به شهروندان ارائه کنند.

وی ادامه داد: باید مدیریت شهرداری به سمت مطلوبیت حرکت کند و این امر با سرمایه‌گذاری امکان‌پذیر است.

حضرت پور با اعلام اینکه باید تمام زمینه‌ها برای حضور سرمایه‌گذار در شهرها ایجاد شود، تصریح کرد: باید قبول کرد که هدف سرمایه‌گذاران از سرمایه‌گذاری کسب سود است نه زیان، اگر این امکان را برای سرمایه‌گذاران ایجاد نکنیم مطمئنا هیچ سرمایه‌گذاری آمادگی سرمایه‌گذاری در شهر یا استان ما را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه هرگز قرار نیست تمام سرمایه‌گذاری‌ها به سمت مسکن بروند، تصریح کرد: در کنار تولید مسکن اگر سرمایه‌گذاران نسبت به سرمایه‌گذاری در سایر حوزه‌ها اقدام کنند دولت باید سیاست‌های تشویقی خود را اعمال کند.

حضرت پور خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های بسیار کوچک زیادی وجود دارد که اگر شهرداران نسبت به شناسایی آنها اقدام کنند به سرمایه گذاری‌های پایدار و مهمی دست خواهند یافت.

شهردار ارومیه تصریح کرد: هر کاری که در توسعه شهری انجام می شود همگی در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است که باید در این راستا مردم نیز کمک حال مسئولان باشند.

وی سرانه خدماتی هر شهروند ارومیه‌ای را  150 هزار تومان و سرانه عمرانی هر شهروند ارومیه‌ای را 650 هزار تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/61007/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول