اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کیش عنوان کرد

خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی جهان برای بیمارستان کیش

رئیس بیمارستان فوق تخصصی جزیره کیش با اشاره به خریداری دستگاه‌های MRI، میکروسکوپ جراحی چشم و مغز و اعصاب، گفت: پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی موجود در جهان را برای بیمارستان کیش تهیه می‌کنیم.

خرید پیشرفته‌ترین دستگاه‌های پزشکی جهان برای بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از کیش، ‌محمد خلخالی عصر امروز در نشستی خبری با اشاره به روند بهره‌برداری و راه‌اندازی بیمارستان فوق تخصصی کیش، اظهار داشت: هدف از ورود بنده این بوده تا تغییر نگرشی در مردم نسبت به درمان و سلامت جامعه ایجاد کنیم و از آنجایی که عدم اطمینانی در مردم وجود داشت و به دلیلی تک بودن بیمارستان، مردم احساس می‌کنند انتظاراتشان برآورده نمی‌شود.

وی در ادامه افزود: با تدوین برنامه‌ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت کار خود را آغاز کردیم و قرار شد در برنامه کوتاه مدت بیمارستان را در 3 فاز به بهره‌برداری نهایی برسانیم و مقرر شد بر اساس سیاست‌های کلان دولت هر گاه بیمار را پذیرش کردیم، مراسم افتتاح رسمی نیز انجام شود و دقیقا همین اتفاق در دهه مبارک فجر با حضور مهندس ترکان روی داد.

این مسئول کیش تصریح کرد: بازسازی توان نیروی انسانی موجود از نظر جسمی و روحی، خودباوری در بحث نیروهای فعلی، راه اندازی تجهیزات مورد نیاز در این مرحله، راه اندازی بخش‌های آی سی یو و همچنین سی سی یو،اطفال، ان آی سی یو، وسایل مصرفی و دارویی در حد استانداردهای بین المللی به روز شد.

وی اذعان داشت: درجه بندی بیمارستان که تاکنون از جایگاهی برخوردار نبود، به رتبه نائل شد و تعداد تخت‌های بیمارستان از 32 به 64 تخت افزایش یافت و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی با دعوت از پزشکان صاحب نام فعال شد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کیش خاطرنشان کرد: سه دستگاه آمبولانس کاملا مجهز به بیمارستان اضافه شد، ناوگان فرسوده آمبولانس‌های بیمارستان اصلاح شد و در حال حاضر با شش آمبولانس مجهز در اختیار کیشوندان هستیم.

‌خلخالی ادامه داد: جداسازی اورژانس 115 صورت گرفت به نحوی که این واحد به صورت کاملا مستقل عمل می‌کند و به تمام جزیره خدمات می‌دهد.

وی گفت: در مورد پوشش بیماران دیالیزی با اضافه شدن دو دستگاه بین المللی دیالیز شمار این دستگاه‌ها در بیمارستان به چهار دستگاه افزایش یافت و بیماران کلیوی مسافر و کیشوند می‌توانند از این خدمات بهره مند شوند.

این پزشک متخصص داخلی ابراز داشت: پاسخگویی به ارباب رجوع در راس کارهای ما در بیمارستان قرار دارد و به همین منظور آماده شنیدن انتقادات و پیشنهاد و شکایات در تمامی زمینه‌ها توسط مراجعان هستیم.

این مسئول حوزه سلامت جامعه گفت: به سطح ایده آل نرسیده‌ایم و به نظر من تنها به 10 درصد از آن چه هدفگذاری کرده‌ایم، دست یافته‌ایم.

وی ادامه داد: ما با همان تعداد نیروی فعال در بیمارستان 32 تختخوابی توانسته‌ایم این بیمارستان 64 تختخوابی را راه‌اندازی کنیم و این بسیار مشکل بوده است و باید بگویم که برنامه‌های میان مدت ما هم بر اساس برنامه‌ای که برای سال 93 تدوین کرده‌ایم و به زودی به مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارائه خواهم کرد، آغاز خواهد شد.

‌خلخالی اضافه کرد: در سال جدید دستگاه MRI، میکروسکوپ جراحی چشم، میکروسکوپ جراحی مغز و اعصاب، سیستم اندوسکوپی گوارشی تحتانی، دستگاه سنگ شکن برون اندامی، دستگاه آرتوروسکوپی، بوروندوسکوپ، لاپاراسکوپ جراحی و ارولوژی نیز خریداری شده است و پزشکان حاذق کشور برای انجام اعمال مرتبط با این دستگاه‌ها به این بیمارستان خواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: راه اندازی کلینیک های فوق تخصصی پوست و مو زیبایی در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/88003/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول