اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سیمای کیش 10 ساعته می‌شود

افزایش ساعت پخش برنامه‌های سیمای کیش

ساعت پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی کیش با افزایش دو ساعته از ساعت 15 آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.

افزایش ساعت پخش برنامه‌های سیمای کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای کیش، از این پس ساعت پخش برنامه‌های شبکه تلویزیونی کیش با افزایش دو ساعته از ساعت 15 آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت. 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کیش با اعلام این خبر گفت: براساس نظرسنجی به عمل آمده توسط واحد آموزش و پژوهش صدا و سیما و برابر با خواست اکثریت کیشوندان و استقبال از تماشای تلویزیون در ساعات پایانی شب و با هدف احترام به نظر مخاطبان، دو ساعت به زمان پخش برنامه‌ها از شبکه کیش افزوده شد. 

سید عبدالرضا کیا با اشاره به کار کارشناسی صورت گرفته برای تنظیم کنداکتور برنامه‌ها گفت: طراحی برنامه‌های شبکه کیش بر اساس نیازهای کیشوندان محترم در قالب برنامه‌های جذاب و سرگرم کننده از قبیل تله فیلم، فیلم‌های سینمایی منتخب، سریال‌های تلویزیونی، انیمیشن، برنامه‌های کودک و نوجوان، برنامه‌های اجتماعی و خانوادگی، جدیدترین مستندهای ایران و جهان و برنامه‌های ویژه جزیره کیش با مشارکت فعال کیشوندان محترم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش صدا و سیمای کیش در دو سال اخیر با رویکردی خاص مخاطبان خود در جزیره کیش را افزایش داده است و به نظر می‌رسد در ایام نوروز همچون سال گذشته برنامه‌های متنوعی به این مخاطبان خود ارائه دهد. 

انتهای پیام/88003/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول