اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال

هندبال کاسپین قزوین در اراک مغلوب شد

تیم هندبال کاسپین قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در اراک مقابل میهمان خود مغلوب شد.

هندبال کاسپین قزوین در اراک مغلوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال کاسپین قزوین که در اراک به مصاف هپکوی این شهر رفته بود، در پایان با نتیجه 25 بر 21 بازی را به میزبان خود واگذار کرد.

بازیکنان تیم هندبال کاسپین قزوین در حالی در این دیدار مقابل نماینده اراک تن به شکست دادند که پیروزی مقابل هپکوی اراک می‌توانست تمامی حاشیه‌های رخ داده در این فصل از مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور را برای این تیم از بین ببرد و موجب شود تا تیم کاسپین به وضعیت خود در جدول رده‌بندی هم سروسامان بدهد.

تیم هندبال کاسپین قزوین که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند، در حال حاضر از دیدارهای قبلی خود 13 شکست و تنها یک پیروزی را در کارنامه تیمی خود به ثبت رسانده و این در حالی است که این تیم هم‌اکنون با کسب دو امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات ایستاده است.

مسئولان تیم هندبال کاسپین قزوین که در انتهای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به دنبال یک مربی غیربومی بودند، در نهایت با توجه به اینکه حجم مطالبات مربیان غیربومی بالا بود و از عهده مخارج و هزینه‌های آن برنیامدند، ترجیح دادند که با مربی و سرمربی بومی در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیمداری کنند.

قاسم کاظمی مربی تیم هندبال کاسپین قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به دیدار تیم کاسپین مقابل هپکوی اراک در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: بازیکنان تیم کاسپین قزوین در این بازی عملکرد خوبی داشتند و توانستند تیم با تجربه هپکو را با وجود اینکه در خانه خودش بازی می‌کرد، اذیت و آزار کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین اگر کمی با تجربه‌‌تر عمل می‌کرد می‌توانست دست پر از اراک خارج شود، افزود: بازیکنان تیم هندبال کاسپین بازی بسیار خوبی را انجام دادند و در نهایت تنها با چهار امتیاز اختلاف بازی خود را واگذار کردند.

کاظمی با اشاره به اینکه تیم هندبال کاسپین قزوین به طور یقین در بازی‌های باقیمانده باید مقابل رقیبان با تاکتیک بهتری به میدان برود، عنوان کرد: تمام تلاش کادر فنی و مجموعه بازیکنان است که تیم هندبال کاسپین قزوین بتواند خود را در رقابت‌های این فصل مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور ابقا کند.

تیم هندبال کاسپین قزوین بدون شک برای باقی ماندن در مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور باید بتواند در دیدارهای بعدی خود به پیروزی دست یابد.

انتهای پیام/77004/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول