اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برابر سنگ آهن بافق یزد

دهمین شکست صبای قم در لیگ هندبال رقم خورد

دهمین شکست تیم هندبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‏‌‏های کشور در مقابل تیم سنگ آهن بافق یزد رقم خورد.

دهمین شکست صبای قم در لیگ هندبال رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دور برگشت از فصل جاری مسابقات لیگ دسته برتر هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور دیدارهای هفته چهارم خود را پشت سر گذاشت و طی آن تیم‌های لیگ برتری در پنج مسابقه حساس به مصاف یکدیگر رفتند و صدرنشینی تیم ثامن‏‌‏الحجج سبزوار و تداوم رقابت نزدیک این تیم با سنگ آهن بافق یزد برای قهرمانی ادامه پیدا کرد.

در این بین در یکی از دیدارهای مهم هفته چهارم، تیم هندبال صبای قم که از این فصل در رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور به میدان می‌رود در دیداری داخل خانه میزبان تیم سنگ آهن به افق یزد بود و در حالی که به کسب دومین پیروزی در خانه حریفان می‌اندیشید در این مسیر ناموفق بود و با اختلاف 2 گل به میهمان خود باخت.

این دیدار در حالی جمعه شب شانزدهم اسفندماه در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که هندبالیست‌های صبای قم از 2 دیدار قبلی خود در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر موفق به کسب یک تساوی و یک شکست شده‌ بودند و در این دیدار نیز با حساب 28 بر 26 شکست خوردند تا هم‌اکنون در جدول رده‏‌‏بندی همچنان چهار امتیازی باشند.

بعد از اینکه صبای قم در هفته نخست دور برگشت استراحت کرد و در هفته دوم در پذیرایی از تیم هندبال نیروی زمینی تهران نتیجه‏‌‏ای بهتر از تساوی کسب نکرد، نخستین بازی شاگردان امیرحسین صفوی در نیم فصل دوم لیگ دسته برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور در هفته چهاردهم و پیش از جدال با سنگ آهن بافق یزد، در حضور تماشاگران کرمانی برابر تیم مس کرمان رقم خورد و در دیدار با سنگ آهن بافق یزد نیز صبا به دومین باخت دور برگشت تن داد تا در مجموع دهمین شکست این فصل برای نماینده هندبال قم در لیگ برتر رقم بخورد.

این دیدار در حالی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که تیم هندبال صبای قم بارها شانس این را داشت که از حریف پیش بیافتد اما هر بار موقعیت‌های گل فراوانی را از دست داد تا در نهایت مغلوب میهمان خود شود.

هندبالیست‌های صبای قم در این بازی با انگیزه بالایی که از رویارویی با تیم دوم جدول داشتند، برابر تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد صف‏‌‏آرایی کردند و دوست داشتند در خانه و در حضور تماشاگران و هندبال دوستان قمی پیروزی را از آن خود کنند اما این اتفاق رخ نداد.

صبای قم با وجود اینکه بازی خوبی ارائه کرد ولی به دلیل اینکه بارها در مقابل دروازه تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد موقعیت‌های گلزنی را به هدر داد، تا بدین ترتیب صبا در پایان با اختلاف 2 گل این دیدار خانگی را به رقیب یزدی واگذار کند.

در جدول رده‏‌‏بندی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور صبای قم از 13 بازی چهار امتیاز دارد و هم‌اکنون در مکان هشتم جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر هندبال ایستاده است در حالی که تیم هندبال سنگ آهن بافق در حال حاضر در مکان دوم جدول جای دارد.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول