اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پایان رقابت‌های نوجوانان دختر کشور

دختران هندبالیست قم نایب قهرمان کشور شدند

تیم هندبال دختران نوجوان قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای هندبال قهرمانی دختران نوجوان کشور پایان داد.

دختران هندبالیست قم نایب قهرمان کشور شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امسال سال موفقیت‌آمیزی برای هندبال قم بود چون هندبال قم هم بعد از یک دهه در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرد و هم اینکه در دو رده سنی بخش بانوان به مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی کشور دست یافت و در بخش آقایان و بانوان بازیکنان ملی‌پوش آینده‌داری را به تیم‌های رده‌های سنی مختلف ملی معرفی کرد.

آخرین موفقیت هندبال قم در آستانه پایان سال 1392 و فرا رسیدن سال جدید باستانی به توفیق دختران هندبالیست قم در کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های هندبال قهرمانی رده سنی نوجوانان دختر کشور باز می‌گردد، موفقیتی که در جنوب کشور برای نماینده قم به دست آمد.

آغاز رقابت‌های نوجوانان دختران قهرمانی هندبال کشور با پیروزی دختران هندبالیست قم همراه بود و این تیم در نهایت موفق به کسب عنوان دوم پیکارهای سومین دوره قهرمانی هندبال نوجوانان دختر کشور شد، مسابقاتی که به میزبانی هیئت هندبال استان هرمزگان برگزار شد.

از همان روز نخست بازی‌ها که تیم هندبال نوجوانان دختر هدف پویان قم توانست فولاد مبارکه اصفهان را 14 بر 17 مغلوب کند، این تیم در دیگر بازی‌های خود نیز درخشان ظاهر شد و در نهایت توانست عنوان نایب قهرمانی کشور را به دست بیاورد.

سال گذشته در دومین دوره این بازی‌ها که به میزبانی قم برگزار شد تیم دختران تهران در دیدار نهایی 21 بر 14 هیئت هندبال البرز را مغلوب کرد و نایب قهرمان شد و تیم قم در خانه نتوانست در جمع تیم‌های برتر این پیکارها قرار بگیرد اما این بار بیرون از خانه موفقیتی ارزشمند را به دست آورد.

سومین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر کشور در هرمزگان به صورت دوره‌ای برگزار شد و در حالی به پایان رسید که فولاد مبارکه اصفهان موفق شد قهرمان بازی‌ها شود و با توجه به جدول امتیازات تیم هدف پویان جوان قم هم دوم شد.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هندبال کشورمان رقابت‌های قهرمانی هندبال دختران نوجوان کشور در حالی به میزبانی بندرعباس به کار خود پایان داد که در روز پایانی این بازی‌ها تیم میزبان یعنی آذرخش سرخون هرمزگان مقام سومی خود را قطعی کرد و بعد از تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و هدف پویان جوان قم در مکان سوم ایستاد، ضمن اینکه تیم هیئت هندبال البرز در مکان چهارم ایستاد.

انتهای پیام/78002/ح30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول