اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم جلال کوزه‌گری

کلاهدوزان مشاور رئیس فدراسیون هندبال در امور داوری شد

با حکم جلال کوزه‌گری، داور بین‌المللی هندبال اصفهان به عنوان مشاور رئیس فدراسیون هندبال در امور داوری منصوب شد.

کلاهدوزان مشاور رئیس فدراسیون هندبال در امور داوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از تغییرات صورت گرفته در کمیته داوران فدراسیون هندبال، رئیس فدراسیون هندبال در حکمی مجید کلاهدوزان را به عنوان مشاور رئیس فدراسیون هندبال در امور داوری منصوب کرد.

کلاهدوزان از داوران بین‌المللی هندبال اصفهان است که در میادین بین‌المللی بسیاری قضاوت کرده است و یکی از سرشناس‌ترین داوران هندبال آسیا محسوب می‌شود.

این داور اصفهانی تاکنون در رقابت‌های المپیک، سه دوره قهرمانی جهان، دو دوره بازی‌های آسیایی و چندین رویداد بین‌المللی دیگر حضور داشته است.

در سال‌های گذشته کلاهدوزان به همراه محسن کرباسچی دیگر داور اصفهانی کوبل داوران بین‌المللی اصفهان را تشکیل می‌دادند، اما پس از خداحافظی کرباسچی، علیرضا موسویان و کلاهدوزان ترکیب کوبل جدید داوری بین‌المللی ایران را تشکیل می‌دهند.

پس از کنار رفتن مسئول سابق کمیته داوران، موسویان به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شد و در ادامه نیز کلاهدوزان مسئولیت مشاوره رئیس فدراسیون هندبال در امور داوری را برعهده گرفت تا تیم داوران بین‌المللی ایران در داوری هندبال کشورمان نیز نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/63006/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول