اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبرداد

راه‌اندازی 8 دفتر پیشخوان دولتی در آذربایجان غربی

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: هشت دفتر پیشخوان دولتی در آذربایجان غربی راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی 8 دفتر پیشخوان دولتی در آذربایجان غربی

امیر رضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: برای مشترکان شرکت گاز  17 خدمت از طرف دفاتر پیشخوان دولتی آذربایجان غربی ارائه می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌ کوتاه مدت در سال 93 برای شهرستان‌های مهاباد، خوی، سلماس، نقده، پیرانشهر، ماکو، تکاب دفاتر پیشخوان دولتی راه‌اندازی خواهد شد.

رضوی به مشکلات عمده دفاتر پیشخوان دولتی اشاره کرد و گفت: عدم استقبال از طرف اهالی و نبود اطلاع‌رسانی دقیق و کافی به مردم برای مراجعه مشترکان شرکت گاز به دفاتر پیشخوان دولتی از مهمترین مشکلات دفاتر پیشخوان دولتی آذربایجان غربی است.

وی در خصوص واگذاری کنتور گاز به مشترکین از دفاتر پیشخوان دولتی و مشکلات آن، اذعان داشت: ناقص فرستادن مدارک مشترکان،تفکیک نشدن مناطق،واگذاری نکردن کد، تاخیر در ارسال مدارک و تاخیر در نصب گاز از مهمترین مشکلات واگذاری کنتور گاز از طریق دفاتر پیشخوان دولتی است.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی اضافه کرد: بیشترین مراجعه مشترکین گاز به دفاتر پیشخوان دولتی امکان تسویه حساب تعرفه گاز و صدور کارت سوخت مشترکان است.

رضوی به راه‌اندازی مجدد دفاتر پیشخوان دولتی بعضی از شهرستان‌ها که فعالیت خود را به هر دلیلی متوقف کرده‌اند تاکید کرد و افزود: با توجه به تغییر سیستم دفاتر پیشخوان دولتی و فقدان رسیدگی به مشکلات مزبور در اکثر شهرستان‌ها فعالیت تعدادی از دفاتر پیشخوان دولتی تعطیل شده که به زودی مجددا راه‌اندازی خواهند شد.

انتهای پیام/61007/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول