اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چند قدمی بهار

شهرداری بافق آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

شهردار بافق برای پذیرایی و ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی از هم‌اکنون اعلام آمادگی کرد.

شهرداری بافق آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

رحمت‌الله عفتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار کرد: شهرداری بافق از یک ‌ماه قبل با آغاز طرح رنگ‌آمیزی بلوک و جدول‌گذاری حاشیه معابر اصلی شهر، کاشت گل‌های بهاری سازگار با اقلیم بافق، هرس درختان، زیباسازی نمای شهر و مرمت و روان‌سازی آمد و شد در پیاده‌روها خود را برای ایجاد فضایی دل‌انگیز در ایام نوروز آماده کرده است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات نوروزی یادآور شد: از هم‌اکنون مقدمات بر پایی ایستگاه پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی در محل آتش‌نشانی این شهر فراهم شده است.  

شهردار بافق، تهیه بروشور و نقشه راهنمای شهر با مشخص کردن اماکن تفریحی، پارک‌ها و آثار باستانی، نصب بنر و پارچه نوشته با مضمون تبریک سال نو و خیر مقدم به مسافران نوروزی، نظافت، ساماندهی و زیباسازی میادین سطح شهر، تشکیل اکیپ‌های بازرسی ویژه جلوگیری از سد معابر عمومی در پیاده‌روها و همکاری در روان‌سازی ترافیک در خیابان‌ها، بازدید از وضعیت روشنایی معابر اصلی و اعلام نقص به شرکت توزیع برق، کنترل دائمی نیرو و امکانات آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای آمادگی کامل امداد‌رسانی را از جمله اقدامات ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی اعلام کرد.

وی همچنین اتخاذ تصمیمات لازم برای استقرار تعداد کافی تاکسی در پایانه مسافربری و ایستگاه‌های قطار با توجه به حجم مسافر و افزایش ساعت کار وسایل نقلیه عمومی، همچنین تامین و اصلاح تابلوهای راهنمایی مسیر و اماکن، تهیه بروشور و پخش پاکت زباله در روز 13 فروردین‌ماه برای حفظ محیط زیست و پاکیزه نگه‌داشتن عرصه‌های طبیعی و نیز تشکیل کشیک تسهیلات نوروزی توسط کارکنان شهرداری به منظور راهنمایی و رفع مشکل گردشگران را نیز از دیگر اقدامات این ستاد در شهرداری بافق برشمرد.

عفتی خاطرنشان کرد: به منظور رفاه هرچه بیشتر میهمانان نوروزی، صدور مجوز حفاری از تارخ 15 اسفندماه جاری تا 15 فروردین‌ماه سال 93 با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط لغو شده و پیگیری در زمینه تسریع در مرمت کانال‌های حفر شده با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/2464/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول