اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش بردخون خبر داد

اسکان مسافران نوروزی در 2 مدرسه شهر بردخون

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون گفت: برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی دو مدرسه با امکانات رفاهی مناسب پیش‌بینی شده و در صورت لزوم فضاهای دیگری نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

اسکان مسافران نوروزی در 2 مدرسه شهر بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، بهرام حسینی‌پناه صبح امروز در نشست ستاد اسکان مسافران نوروزی در بردخون اظهار داشت: هر ساله با آغاز فصل تعطیلات نوروزی مسافرت‌ها در کشور بیشتر از ایام دیگر انجام می‌گیرد و هر منطقه می‌کوشد از این فرصت بهره‌برداری کند که ما نیز باید تلاش کنیم زمینه حضور بیشتر مسافران را به منطقه فراهم کرده و مسافران را با جاذبه‌های منطقه آشنا کنیم.

حسینی‌پناه افزود: ماندگاری و حضور دوباره مسافران بسیار مهم است که با همکاری و مشارکت ادارات و مردم می‌توان فضای بسیار خوب و جذابی را برای ورود مسافران ایجاد کرد.

وی اضافه کرد: برای اسکان مسافران و مهمانان نوروزی دو مدرسه با امکانات رفاهی مناسب پیش‌بینی شده و در صورت لزوم فضاهای دیگری نیز در اختیار آنان قرار می‌گیرد و همه تلاش خود را برای رضایت مسافران به کار می‌گیریم تا میزبانانی خوب برای این عزیزان باشیم.

حسینی‌پناه با بیان اینکه همه مردم و مسئولان باید خود را میزبان مسافران نوروزی بدانند، تصریح کرد: همه اقشار باید بسیج شوند و در ایام نوروز امکانات و نیازهای مسافران را رفع کنند و با اخلاق اسلامی به پیشواز هموطنان بروند.

کارشناس تعاون و امور رفاهی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز با تقدیر از اعضای فعال ستاد اسکان سال گذشته و مسئولان بخش و شهرستان گفت: هرساله مسئولیت ستاد اسکان مسافران نوروزی بردوش آموزش و پرورش است که در حد توان و امکانات از مهمانان پذیرایی می‌کنیم.

حسین واعظ افزود: امکانات اولیه رفاهی در مدارس منطقه وجود دارد اما نیازمند مشارکت همه ادارات و مردم برای ایجاد فضای رضایت‌بخش برای مسافران به منطقه هستیم و از اداراتی نظیر شهرداری و بخشداری و شورای اسلامی انتظار همکاری و کمک داریم تا خصلت مهمان‌پذیری را همچنان حفظ کنیم و ویژگی‌های خوب منطقه را به مردم کشورمان نشان دهیم.

در ادامه اعضای ستاد اسکان پیرامون نحوه ارائه خدمات به مسافران و شیوه پذیرایی از آنان بحث و گفت‌وگو کردند و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/66006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول