اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری تنگستان عنوان کرد

آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی در تنگستان

سرپرست فرمانداری تنگستان گفت: در تنگستان 20 مدرسه با 200 کلاس برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی آماده شده است.

آمادگی کامل برای اسکان مسافران نوروزی در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از تنگستان، غلامرضا ترک‌زاده ظهر امروز در نشست ستاد تسهیلات سفر بخش دلوار اظهار داشت: در بخش اسکان 20 واحد آموزشی با 200 کلاس درس در مناطق شهری و روستایی شهرستان و 4 سالن بزرگ برای استقبال  و پذیرایی از مهمانان و گردشگران نوروزی آماده شده است. 

وی افزود: ستاد تسهیلات سفر نوروزی با مسئولیت، محوریت و برنامه‌ریزی فرمانداری و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با 9 کمیته شامل بهداشت و درمان، امنیتی، پشتیبانی، فرهنگ و هنر، اسکان، تنظیم بازار، حمل و نقل و ترافیک، امداد و نجات و آمار و اطلاعات تشکیل شده است.

سرپرست فرمانداری تنگستان با اشاره به اینکه 20 واحد آموزشی در شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی مهیاست، تصریح کرد: در ورودی شهرهای شهرستان در بخش مرکزی و دلوار پنج پایگاه متشکل از میراث فرهنگی و گردشگری، همچنین جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی شهرستان برای راهنمایی و سایر خدمات مرتبط مهمانان و مسافران نوروزی آماده اطلاع‎رسانی و ارائه خدمات است.

ترک‌زاده با اشاره به اینکه در ایام نوروز بیمارستان و مراکز درمانی در سطح شهرستان به‎صورت تمام وقت آماده ارائه خدمت به مهمانان و گردشگران هستند، گفت: در ایام تعطیلات نوروزی بیمارستان شهر اهرم و مراکز بهداشتی و درمانی در سطح شهرستان به صورت تمام وقت آماده خدمات‌دهی به مهمانان و گردشگران نوروزی خواهند بود.

سرپرست فرمانداری تنگستان تصریح کرد: پایگاه‌های امداد جاده‌ای، امداد کوهستانی و دریایی با مسئولیت جمعیت هلال احمر شهرستان و استقرار 6 دستگاه آمبولانس در محور های مختلف جاده‌ای ارائه خدمات می‌دهند.

ترک‌زاده افزود: شهرداری‌های شهرستان در طول ایام تعطیلات نوروزی به پاکسازی معابر و انتقال زباله‎های شهری به خارج از محدوده شهر و تجهیز محل‌های اسکان مسافران نوروزی اقدام خواهند کرد.

سرپرست فرمانداری تنگستان افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با اتاق اصناف شهرستان براساس برنامه پیش‌بینی شده برای واحدهای صنفی (خبازی‌ها) شهرستان به‌طور تمام وقت کشیک در نظر بگیرند.

ترک‌زاده با اشاره به اینکه 350 نفر در تنگستان آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند، تصریح کرد: در شهرستان تنگستان در دو بخش مرکزی و دلوار بیش از 350 نفر به‌طور مستقیم از عوامل ستاد تسهیلات هستند و همه اهتمام برای انجام وظیفه میزبانی دارند.

وی افزود: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده آمار و اطلاعات به صورت منسجم و یک‌پارچه توسط میراث فرهنگی و گردشگری، هلال احمر و آموزش و پرورش شهرستان به‌صورت روزانه به فرمانداری انعکاس داده شود که پس از پردازش اطلاعات و آمار  به دبیرخانه ستاد اسکان استان اعلام شود.

سرپرست فرمانداری تنگستان افزود: دستگاه‌های اجرایی از دادن آمار و اطلاعات ورود مسافرین به شهرستان در ایام نوروزی به غیر از دبیرخانه ستاد در فرمانداری شهرستان خودداری کنند.

ترک‌زاده گفت: عملکرد ستاد خدمات سفر مستندسازی شود و بر همین اساس توسط کارشناسان مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/66006/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول