اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امشب صورت گرفت

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های ورزشی شهرستان لنده

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئولان شهرستان لنده از مکان‌های ورزشی این شهرستان بازدید و با ورزشکاران دیدار کردند.

بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از مکان‌های ورزشی شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، امشب مدیرکل ورزش و جوانان به همراه فرماندار و مسئولان شهرستان لنده از امکانات ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان بازدید و با ورزشکاران دیدار کردند.

در این برنامه ابتدا ساختمان اداری اداره ورزش و جوانان مورد بازدید قرار گرفت که عین الله دهقان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان این ساختمان را دارای بافت قدیمی و فرسوده خواند و گفت یکی از مهمترین مشکلات اداره ورزش و جوانان نبود کمبود مکان و فضای اداری برای راه اندازی هیئت‌های ورزشی در شهرستان است.

وی افزود: کمبود فضا و امکانات باعث شده که هیئت‌های ورزشی تنها از یک اتاق 12 متری برای کارهای اداری خود استفاده کنند.

در ادامه بازدید مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سری به سالن تکواندو در این شهرستان زد و با تکواندوکاران این شهرستان صحبت کرد.

جهانبخش ایزدپور در این دیدار جوانان شهرستان لنده را قهرمانان آینده ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای استعدادهای فراوانی است که باید دیده شود.

وی در ادامه از استخر شنای اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده بازدید کرد و به مشکلات و دلایل تعطیلی استخر پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، عدم فرهنگ سازی مناسب را مهمترین دلیل استقبال مردم از استخر شنا دانست و گفت: بهترین شیوه نهادینه کردن فرهنگ های مختلف ورزشی آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه است که باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف شهرستان صورت گیرد.

وی افزود: حمایت همه‌جانبه مسئولان از متولیان امور ورزشی لازم و ضروری بوده و باید به کمک آن‌ها بشتابند.

ایزد پور در ادامه از تنها سالن فوتسال اداره ورزش و و جوانان بازدید و با ورزشکاران دیدار کرد.

ورزشکاران در این دیدار عدم امکانات را مهمترین مشکلات حوزه ورزشی خود دانستند که مدیرکل ورزش و جوانان قول مساعد جهت همراهی و مساعدت به هیئت‌های ورزشی را داده است.

بازدید از سالن کشتی هدف دیگر بازدید مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بود که مسئول هیئت کشتی شهرستان با اشاره به عدم استاندار تشک و امکانات ورزشی هیئت کشتی گفت: مسئولان استاندارد ورزش‌ کشتی تشک و آدمک و غیره را تأیید نکرده و نیاز مبرم به خرید و تجهیز این امکانات وجود دارد.

وی در پایان از ساختمان هیئت‌ فوتبال شهرستان لنده که قریب به 5 سال است بلا استفاده رها شده بازدید کرد که سعید ذاکری‌پور مسئول هیئت فوتبال شهرستان علت عدم استفاده از این مکان را عدم واگذاری و اتمام مراحل ساختمانی ذکر کرد و گفت: چون مطالبات پیمانکار پرداخت نشده پیمانکار از واگذاری و اتمام پروژه خودداری کرده است.

انتهای پیام/82013/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول