اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

بلاتکلیفی 22 نفر در ادارات ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد از بلاتکلیفی 22 نفر در ادارات ورزش و جوانان این استان خبر داد.

بلاتکلیفی 22 نفر در ادارات ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، جهانبخش ایزدپور امشب در دیدار با هیئت‌های ورزشی شهرستان لنده با اشاره به سازماندهی اداره‌کل ورزش و جوانان، گفت: ما هم اکنون در حال سازماندهی اداره کل در امورات مختلف هستیم تا بتوانیم در سال جدید با روحیه و توان بالا وارد میدان و عرصه ورزش و جوانان شویم.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات که مد نظر مسئولان در شهرستان های مختلف استان بوده عدم توزیع مناسب و عادلانه اعتبارات بوده که سعی می شود در سال جدید با توجه به ظرفیت ها و استعدادها و مشکلات شهرستان ها اعتبارات توزیع شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اعتبارات ما باید به صورتی توزیع شود که شاهد پیشرفت و توسعه و تعالی ورزش در همه عرصه‌ها و به خصوص شهرستان‌های تازه تأسیس باشیم.

ایزدپور عنوان کرد: استعدادهای بالقوه بسیاری در سطح استان وجود دارد که باید زمینه بالفعل شدن آن فراهم شود و این دست کمیته استعدادیابی استان را می‌بوسد که باید در شهرستان ها فعالیت خود را دوچندان کند.

وی افزود: این همه مدال و عنوان قهرمانی در استان ما نشان از توان ماست که می‌توانیم حتی با نبود امکانات مراتب ترقی و پیشرفت را طی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اگر امکانات در کنار استعدادهای فرزندان این استان قرار گیرد شاهد درخشش بیش از گذشته استان در مسابقات کشوری و حتی می توان گفت بین‌المللی خواهیم بود.

وی به مشکلات هیئت های ورزشی در سطح استان اشاره کرد و گفت: به استان مشکلات هیئت های ورزشی در شهرستان ها دوچندان اما می‌طلبد مدیریت زمان و مکان را داشته باشیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم .

ایزدپور به مشکلات اعزام گروه‌های ورزشی به مسابقات اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین مشکلات اعزام به اردوها نبود خودرو و امکانات بوده که در این زمینه در آینده نزدیک یک دستگاه خودرو مینی‌بوس صفر کیلومتر برای شهرستان لنده خریداری و در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد : اعزام ورزشکار به مسابقات باید با عزت و آبرو همراه باشد تا با حفظ روحیه و بدون دغدغه بتواند وارد میدان مسابقات و مدال ها و عنوان‌های قهرمانی کسب کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به عدم سرمایه‌گذار در حوزه ورزشی اشاره کرد و گفت: متأسفانه شرایط همدلی و همراهی در حوزه ورزش استان وجود ندارد و با وجود سرمایه‌گذار‌های بسیار در استان، هیچ سرمایه‌گذار ورزشکاری در استان ما نیست باید زمینه حضور سرمایه گذار ورزشکار در استان مهیا شود.

ایزدپور با بیان اینکه در حوزه ورزش باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود افزود: تک روی در میدان ورزش کارساز نیست باید مدیریت و مشورت در کنارهم و با استفاده از ظرفیت‌ها صورت پذیرد.

وی با اشاره به بلا تکلیف بودن 22 نفر از پرسنل اداره کل گفت: متأسفانه وضعیت خدمتی 22 نفر از پرسنل اداره ورزش و جوانان در سطح استان بلا تکلیف بوده که امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم این مهم را نیز ساماندهی کنیم.

این مسئول در پایان متذکر شد: شهرستان لنده علاوه بر مدیر شهرستان نیاز به 3 نیرو داشته که در چارت جدید آن لحاظ خواهد شد و در استخدامی آینده استان جذب خواهند شد.

انتهای پیام/82013/ذ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول