اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال خدمات ارزند‌ه‌ای ارائه داده است

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی گفت: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه داده است که امید است تداوم داشته باشد.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال خدمات ارزند‌ه‌ای ارائه داده است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلامرضا متقی عصر امروز در نشست با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمیته امداد در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان و ریشه کردن فقر نیازمند حمایت همه دستگاه‌ها و نهادها است. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: مهم‌ترین هدف کمیته امداد حفظ کرامت و عزت نفس نیازمندان و تلاش در راستای توانمند‌سازی آنان است و تحقق این هدف در کنار منابع مالی و تلاش مدیران و کارکنان حوزه‌های مختلف نیازمند کمک‌های سایر دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی است. 

متقی تصریح کرد: مشکلات بیکاری زیاد است و در این راستا، خواهان تعامل بین سازمان‌های استان هستیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار کرد: توجه به همنوع و رفع مشکلات نیازمندان افتخار هر نهاد و دستگاهی است و در این زمینه نیاز به همکاری همه ادارات و دستگاه‌ها است.

ابراهیم کشاورز تصریح کرد: حمایت از تولید یکی از مولفه‌های مهم در اقتصاد مقاومتی بوده و رونق اجتماعی جامعه حمایت از اشتغال و تولید است. 

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان از طریق اشتغال اقدام بسیار مطلوبی در راستای رفع معضل بیکاری در جامعه است، تصریح کرد: کمیته امداد در زمینه اشتغال خدمات ارزنده‌ای را به جامعه هدف ارائه داده است که امید است تداوم داشته باشد.

کشاورز افزود: این سازمان در راستای رفع مشکلات و خدمت‌رسانی به مددجویان همکاری خود را با کمیته امداد اعلام می‌دارد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تأکید کرد: هدف ما خدمت‌رسانی به مردم است و در این راستا هر کاری که بتوانیم در راستای اجرای قانون به مردم ارائه می‌دهیم.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول