اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر خبر داد

افتتاح پروژه‌های کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکو کاری

مدیر کمیته امداد ملایر از افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های کمیته امداد ملایر همزمان با هفته احسان و نیکوکاری خبر داد

افتتاح پروژه‌های کمیته امداد ملایر در هفته احسان و نیکو کاری

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، علی کولیوند پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد ملایر به خدمات کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی در جامعه اشاره کرد و افزود: هدف ما رفع محرومیت و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون، 7 هزار و 232 خانواده در قالب 14 هزار و 255 نفر زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند که تنها 39 درصد آنها قادر به کار هستند و 42 درصد مددجویان 60 سال به بالا بوده و قادر به کار نیستند.

مدیر کمیته امداد ملایر از پرداخت 16 میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و مقاوم‌سازی 70 واحد مسکن روستایی در سال جاری خبر داد و افزود: احداث و خرید 57 واحد مسکن، 329 مورد تعمیرات کلی و جزیی از اقدامات کمیته امداد ملایر در سال جاری بوده است.

وی در ادامه ابراز داشت: همزمان با هفته احسان و نیکوکاری 37 واحد مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد در شهرستان ملایر افتتاح می‌شود.

کولیوند بیان کرد: از این تعداد واحد هفت واحد مسکونی در شهر ملایر با زیربنای 720 متر مربع و اعتبار 216 میلیون تومان و 30 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در روستاها با مساحت 2 هزار و 100 متر مربع و اعتبار 375 میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی از احداث و بهره‌برداری 50 سرویس بهداشتی در روستاهای ملایر همزمان با هفته احسان و نیکوکاری سخن گفت و تصریح کرد: برای این طرح نیز که با همکاری شبکه بهداشت و درمان انجام شده 35 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد ملایر در ادامه از افتتاح لوله‌کشی گاز 140 واحد مسکونی شهری و روستایی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در ملایر خبر داد و ابراز داشت: برای این تعداد نیز 42 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی با اشاره به واگذاری 275 امتیاز انشعاب آب ، برق و گاز به مدد جویان کمیته امداد همزمان با هفته احسان و نیکوکاری در ملایر خبر داد و گفت: برای این امتیازات نیز 38 میلیون تومان توسط کمیته امداد ملایر هزینه شده است.

کولیوند در ادامه از جمع‌آوری 130 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین کمک‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به محرومان در جشن نیکوکاری امسال خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود که این کمک‌ها به 200 میلیون تومان برسد.

وی خاطرنشان کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری امسال با توجه به نیاز خانواده‌های زیر پوشش تفکیک و توزیع آن از روز دوشنبه هفته جاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/89013/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول