اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

ماهیت تشکیل کمیته امداد حقیقت شعار انقلاب در دستگیری از مستضعفین است

فرماندار اردبیل گفت: اگر به ماهیت تشکیل کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی توجه کنیم به خوبی در می‌یابیم که این مجموعه با هدف حمایت از مستمندان و مستضعفین شکل گرفته است.

ماهیت تشکیل کمیته امداد حقیقت شعار انقلاب در دستگیری از مستضعفین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی عصر امروز در حاشیه جشنواره نیکوکاری در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نهاد جز اولین نهادهای انقلابی و ارزشی بود که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با درایت امام راحل شکل گرفت و با تمام توان و ظرفیت در مسیر اعتلای جمهوری اسلامی ایران و با شعار حمایت از مستضعفین فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: کمیته امداد با اندیشه‌های جاویدان امام خمینی (ره) شکل گرفت و اگر این نهاد مقدس نبود جامعه با وضعیت کنونی با مشکلات اجتماعی بسیاری روبه‌رو می‌شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: کمیته‌ امداد با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری سعی در برطرف ساختن مشکلات نیازمندان و احقاق حقوق خانواده‌ها دارد.

زنجانی اضافه کرد: این نهاد با خدماتی که ارائه می‌کند موجبات حفظ عزت و کرامت انسانی خانواده‌های تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل بیان کرد: یکی از کارهای خوبی که این نهاد انجام داده برگزاری جشن نیکوکاری و حمایت و دستگیری از نیازمندان است.

انتهای پیام/62003/ح10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول