اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

ورود 60 درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان به چرخه اشتغال

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تاکنون 60 درصد از جامعه هدف کمیته امداد استان زنجان به چرخه اشتغال وارد شده‌اند.

ورود 60 درصد از جامعه هدف کمیته امداد زنجان به چرخه اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بهرام ولی‌زاده بعدازظهر امروز در نشست نخبگان و کارآفرینان کمیته امداد با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانک‌های استان به فعالیت 35 ساله کمیته امداد پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره داشت و اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان دومین نهاد انقلابی فعالیت‌های چشمگیری را در محرومیت‌زدایی انجام داده است.

وی با ارائه گزارشی از تعداد مددجویان این نهاد اظهار کرد: در حال حاضر 21 هزار خانوار با حجم جمعیتی 41 هزار مددجو زیر پوشش این نهاد هستند که شامل زنان سرپرست خانوار، ایتام، از کارافتادگان، بیماران خاص و ... هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه قریب به 60 درصد جامعه هدف امداد در عرصه اشتغالزایی وارد شده‌اند، تصریح کرد: تاکنون 21 هزار طرح اشتغال در استان ایجاد شده است که از این تعداد 11 هزار طرح فعال است.

این مسئول با اشاره به آماده‌سازی پرونده 5 هزار پرونده اشتغال مددجویان و دو دهک پایین درآمدی جامعه، ابراز امیدواری کرد که با همکاری بانک‌های عامل تعداد باقی مانده نیز در اوایل سال‌جاری محقق شود.

ولی‌زاده در ادامه با اشاره به همکاری 8 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان اذعان داشت: این تعداد حامی حمایت از 2 هزار یتیم را به عهده دارند که می‌توان گفت، به طور متوسط هر یتیم چهار حامی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از ظرفیت ایجاد شده توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به علت سهم ویژه‌ای که برای امداد در ردیف بودجه استان قائل شده‌اند، از مدیران عامل بانک‌های استان نیز در راستای همکاری با امداد با وجود محدودیت بودجه و با شرایط تحریم و تورمی که در کشور وجود دارد، قدردانی کرد.

همچنین در ادامه این جلسه مدیران عامل بانک‌های استان از جمله بانک کشاورزی، بانک ملی، ملت، صادرات و توسعه تعاون نیز آمادگی خود را برای همراهی و همکاری با امداد در راستای اشتغالزایی مددجویان و همچنین ارائه تسهیلات به جامعه هدف اعلام کردند.

انتهای پیام/73005/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول