اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حراست اوقاف و امور خیریه کشور:

سیستم امنیتی سد محکمی در برابر دشمنان است

مدیرکل حراست اوقاف و امور خیریه کشور گفت: سیستم امنیتی به عنوان سد محکمی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

سیستم امنیتی سد محکمی در برابر دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام، قربانعلی باقری در مراسم تودیع و معارفه مدیر حراست اوقاف و امور خیریه استان ایلام اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دستاورد امام راحل و جان فشانی هزاران شهید گلگون کفن بوده که باید هر کس در هر جایگاهی حفاظت و دفاع از کیان این انقلاب را وظیفه خطیر خود بداند.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه امروز، اما با کمی تفکر، تجزیه و تحلیل می‌توان دریافت که انقلاب ما بهترین دوران در طول تاریخ محسوب می‌شود.

باقری این انقلاب را حکومتی الهی و برخاسته از خون شهدا دانست و افزود: اگر تدبیر و کفایت امام راحل، ایثار و از جان گذشتگی شهدا نبود امنیت در این نظام بی معنا بوده و راه توطئه و سرنگونی انقلاب هموارتر می‌شد.

مدیرکل حراست اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: خوشبختانه سیستم نظامی و اطلاعاتی ما بسیار منظم و با مهندسی خوب معمار کبیر انقلاب ساماندهی شده و به عنوان سد محکمی در برابر دشمنان ایستادگی می‌کند.

وی مجموعه اوقاف را متعلق به اهل بیت(ع)، ناشر اسلام و مدافع اقشار پایین دست جامعه برشمرد و اضافه کرد: کار در این مجموعه باید خالصانه بوده و کاری باشد که در آینده مفید واقع شود.

باقری کار حراست را نیز کاری خطیر و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: اینگونه افراد به عنوان سربازان گمنام امام زمان (عج) از کیان نظام به خوبی دفاع کرده و باید در حوزه کاری خود به گونه‌ای عمل کنند که بعد از پایان خدمت بتوانند رضایت قلبی از اقدامات خود داشته باشند.

در این مراسم از خدمات خدر بسطامی حراست قبلی اوقاف و امور خیریه استان ایلام تقدیر و احسان‌الله ناصری به عنوان حراست جدید این اداره کل معرفی شد.

انتهای پیام/2246/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول