اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان:

امنیت ملت ایران با شهید و شهادت گره خورده است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: امنیت ملت ایران با شهید و شهادت گره خورده است.

امنیت ملت ایران با شهید و شهادت گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی از برکت خون هزاران شهیدی است که در راستای آزادی و اقتدار این نظام شهد شیرین شهادت را نوشیدند.

وی تصریح کرد: به بیان زیبای شهید مطهری، شهید قلب تاریخ و شهادت تزریق خون در کالبد جامعه است.

وی با بیان اینکه امنیت این کشور و ملت ایران با فرهنگ شهید و شهادت گره خورده است، تصریح کرد: عزت و اقتدار امروز ایران و حضور تاثیرگذار ما در عرصه‌های جهانی حاصل خون شهداست که باید با حرکت در مسیر اهداف و خواسته‌های آنان قدردانی خود را به شهدا ثابت کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان از خانواده شهدا نیز به عنوان سرمایه‌های معنوی این مرز و بوم نام برد و گفت: خانواده شهدا در حقیقت وارثان اصلی انقلاب هستند و توجه و احترام به جایگاه آنان ضروری است.

سلیمانی در ادامه با اشاره به نام‌گذاری 22 اسفندماه به عنوان سالروز تاسیس بنیاد شهید و تعیین آن به نام بزرگداشت شهدا از سوی شورای عالی فرهنگی بنیاد اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مختلف در این راستا در دستور کار بنیاد شهید در سطح استان قرار گرفته است.

وی در پایان از برگزاری 22 ویژه برنامه در سالروز بنیاد شهید در کردستان خبر داد و گفت: کاشت 5 هزار 400 اصله درخت، برگزاری مسابقه انشانویسی با موضوع شهید و شهادت در سطح مدارس، برگزاری مسابقه وصف شهید بین دانشجویان، دیدار با استاندار کردستان، غبارروبی گلزار شهدای گمنام، اهدای خون توسط پرسنل بنیاد شهید، حضور مسئولان در برنامه‌های رسانه ملی، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به منظور معرفی شهدا، برگزاری مسابقه چهل حدیث در بین خانواده شهدا و کاشت 22 اصله درخت به یاد شهدا از برنامه‌های اداره‌کل بنیاد شهید و حفظ آثار استان در سالروز تاسیس این نهاد خواهد بود.

انتهای پیام/79002/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول