اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

بوستان 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه افتتاح شد

پیش از ظهر امروز و با حضور مسئولان استان کرمانشاه 9 هزار و 800 نهال به‌یاد 9 هزار و 800 شهید این استان غرس شد.

بوستان 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، 9 هزار و 800 نهال به‌ یاد 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه، نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مدیران و مسئولان استان کاشته شد.

درختان غیر مثمر کاشته شده در بوستان 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه همچون کاج و ون بوده و درختان مثمری نیز همچون سیب و هلو در این بوستان کاشته شد.

زمین بوستان که در جاده همدان به کرمانشاه قرار داشته و به‌نام 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه نام‌گذاری شده از سوی سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه تامین شده و در فاز دوم نیز به همین میزان به آن افزوده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: درخت‌کاری و حفظ محیط زیست همواره در اسلام و آموزه‌های پیامبر اسلام‌(ص) وجود داشته و ایشان به آن تاکید داشتند.

آیت‌الله شیخ مصطفی علما با بیان اینکه بسیاری از بزرگان دینی اقدام به کاشت درخت و نگهداری از منابع طبیعی می‌کردند، گفت: این بزرگواران تلاش‌های فراوانی در این راستا انجام داده‌اند.

به گفته امام جمعه کرمانشاه، درختکاری باید در زندگی مردم جا باز کرده و همه افراد به این موضوع اهمیت و توجه جدی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه نیز در این مراسم اظهار داشت: اقدامات مناسب و خوبی در استان کرمانشاه برای انجام نهضت درختکاری صورت گرفته است.

ابراهیم رضایی‌بابادی خاطرنشان کرد: حوزه کشاورزی پس از ظرفیت بازارچه‌های مرزی برای صادرات بهترین فرصت اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه است.

انتهای پیام/2700/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول