اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر خبر داد

صادرات 14 هزار تن خرمای استان بوشهر

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر از صادرات 14 هزار تن خرمای استان بوشهر خبر داد.

صادرات 14 هزار تن خرمای استان بوشهر

عبدالرسول بهنام‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توسعه صنایع تبدیلی در حوزه خرما در دستور کار مدیران جهاد کشاورزی استان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی صنایع بسته‌بندی در راستای کیفیت‌بخشی به محصولات مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر با اشاره به تولیدات خرمای استان ابراز داشت: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون 6 میلیون اصله نخل در استان بوشهر وجود دارد که این میزان اصله نخل سالانه 170 هزار تن خرما تولید می‌کنند.

بهنام‌راد تصریح کرد: نخلداران استان همواره دغدغه فروش محصولات خود را دارند که بدون تردید توسعه صنایع تبدیلی گامی در راستای رفع مشکلات این قشر است.

وی یادآور شد: جهاد کشاورزی و اداره صنعت و معدن در راستای صادرات خرمای تولیدی نخلداران استان اهتمام خاصی دارد و امسال شاهد افزایش چشمگیر صادرات این محصول هستیم.

مدیر صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی بوشهر از صادرات 14 هزار تن خرمای استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 14 هزار و 200 تن خرما از واحدهای مختلف بسته‌بندی به کشورهای مختلف صادر شده است.

بهنام‌راد گفت: بر اساس آمار موجود عمده خرمای صادراتی به کشورهای روسیه، اوکراین و کشورهای آسیای میانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

وی اضافه کرد: بیشتر خرمای صادراتی استان بوشهر از نوع کبکاب بوده و تلاش می‌کنیم روز به روز وضعیت صادرات خرمای استان بهبود یابد.

انتهای پیام/2452/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول