اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

شوراهای اسلامی آبیک برای سال آینده برنامه کاری داشته باشند

فرماندار آبیک بر ارائه برنامه کاری از سوی شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان آبیک برای سال آینده تأکید کرد.

شوراهای اسلامی آبیک برای سال آینده برنامه کاری داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی صبح امروز در همایش شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن سال نو، مطلوب است شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان آبیک در ایام نوروز برای پاسداشت خون شهدا که خونشان را فدای نظام و اسلام کردند، به دیدار خانواده‌های معظم شهدا بروند.

وی با اشاره به احتمال کدورت‌ها و رنجش‌های زمان انتخابات در روستاها افزود: از شوراهای اسلامی روستاها درخواست می‌شود پیش از فرا رسیدن سال نو، برای رفع کدورت‌های زمان انتخاباتی به دلیل کوچک بودن محیط روستاها و وجود مسائلی در این زمینه، در راستای رفع این کدورت‌ها پیشگام شده و سال نو را با وجدانی آسوده و فراغ بال آغاز کنند.

فرماندار آبیک ادامه داد: شوراهای اسلامی روستاها باید با تنظیف محیط روستاها و رفع آلودگی‌های بهداشتی، فضا را برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

داداشی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری به شوراهای روستاهای این شهرستان توصیه کرد که در تشویق مردم در این امر خداپسندانه گام بردارند تا همه از ثواب اخروی و دنیوی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/77006/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول