اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد

رشد 15 درصدی بودجه آبیک از محل عوارض سیمان

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: با اختصاص عوارض سیمان به شهرستان آبیک، بودجه این شهرستان بین 15 تا 20 درصد رشد داشته است.

رشد 15 درصدی بودجه آبیک از محل عوارض سیمان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، داوود محمدی صبح امروز در همایش شوراهای بخش مرکزی شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: 50 درصد از عوارض یک درصد فروش شرکت سیمان به شهرستان آبیک، 40 درصد به شهرستان نظرآباد استان البرز و 10 درصد به روستای هیو استان البرز اختصاص داده شده است.

وی افزود: اختصاص عوارض سیمان به شهرستان آبیک سبب شده بودجه این شهرستان بین 15 تا 20 درصد رشد داشته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به دلیل قرار گرفتن شرکت سیمان آبیک بین دو استان البرز و قزوین و آلایندگی متأثر از آن برای مردم شهرستان آبیک، اجرای ماده قانونی 123 برنامه پنج ساله پنجم توسعه شامل شهرستان آبیک شد.

محمدی با اشاره به مطالبات متعدد از روستاهای استان قزوین، ادامه داد: از 620 روستای این استان، هفت هزار تقاضا داشتیم که شامل مطالبات مردم می‌شد ولی اگر وضع بودجه هم ایده‌آل بود نمی‌توانستیم به همه درخواست‌ها و تقاضاها پاسخ مثبت دهیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: متأسفانه بودجه استان قزوین در گذشته خوب نبوده و رتبه 30 برای این استان قابل قبول نیست چراکه مشخص نبود بر چه سنجش و شاخص‌هایی این رتبه را داشت و در بهترین شرایط رتبه 29 را دارا بوده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با توجه به افزایش 50 میلیارد تومان به بودجه 120 میلیارد تومانی استان قزوین، رقم قابل توجه و خوبی است که می‌توان راهگشای بخشی  از مشکلات باشد و از اختصاص این بودجه وضعیت شهرستان آبیک نیز به نسبت گذشته بهتر می‌شود.

محمدی تصریح کرد: مسئولان استان قزوین نباید به شهرستان‌های این استان به چشم فرزند ناتنی نگاه ‌کنند و باید از اعتبارات ارزش افزوده نیز به شهرستان‌ها اختصاص ‌دهند.

انتهای پیام/77006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول