اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی آبیک خواستار شد

توجه مسئولان آبیک به اسلامی شدن معماری شهرها

مسئول تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مساجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خواستار اسلامی شدن معماری شهرهای این شهرستان از سوی مسئولان شد.

توجه مسئولان آبیک به اسلامی شدن معماری شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی جبارزاده صبح امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی، حریم امنیت عمومی و ترویج فرهنگ حجاب شهرستان آبیک که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: احداث مساجد در نقاط با بیش از 10 تا 15 هزار نفر جمعیت در شهرستان آبیک ضروری است.

وی افزود: با افزایش مساجد در نقاط مختلف شهرستان آبیک کمتر شاهد استفاده از ماهواره از سوی مردم خواهیم بود.

مسئول تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مساجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: اجرای برنامه‌های دینی و فرهنگی در مساجد می‌تواند در جذب نوجوانان و جوانان به سمت این مکان مقدس مؤثر باشد.

جبارزاده خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با برگزاری گفتمان‌های دینی در موضوعات مختلف به ویژه حجاب و عفاف در مدارس با استفاده از اساتید مجرب، برگزاری کرسی تلاوت و پاسخگویی به شبهات و انسجام‌بخشی به هیئت‌های مذهبی و ترویج فرهنگ قرآنی توانسته است گام‌های ارزنده‌ای در راستای تقویت دینی مردم بردارد.

این مسئول اضافه کرد: متأسفانه برخی از مراکز علمی به محیط‌های آلوده تبدیل شده و شاهد ترویج فرهنگ غرب هستیم.

مسئول تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های مساجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک خواستار اسلامی شدن معماری شهرهای این شهرستان از سوی مسئولان شد، تصریح کرد: در این برهه از زمان اصلی‌ترین وظیفه مردم و مسئولان پیاده کردن دستورات الهی است چراکه تحقق این امر و محور قرار دادن دستورات الهی، سبب پیشرفت امور و راهگشای مشکلات جامعه می‌شود.

در این جلسه یکی از کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک بر پرهیز از شعارزدگی در زمینه پیگیری امورات مربوط به دانشجویان از سوی مسئولان تأکید کرد.

انتهای پیام/77006/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول