اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی از سفر رئیس فدراسیون به استان خبر داد و گفت: با حضور ناصر پور علیفرد، و تنها کاندیدای ریاست هیئت، سیزدهمین مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خراسان‌جنوبی سفر می‌کند

محمد امین محمد پرست امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به خراسان جنوبی سفر می‎کند.

وی اذعان کرد: در این سفر سیزدهمین مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی اذعان داشت: این مجمع در حالی برگزار می‌شود که در چارچوب اساسنامه هیئت‌های ورزشی در موعد مقرر فقط یک نفر برای نامزدی انتخاب رئیس هیئت ثبت‌نام کرده‌ است.

محمد‌پرست خاطرنشان کرد: ریاست مجمع انتخاب رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی را ناصر پور علیفرد بر عهده دارد و 17 نفر اعضای این مجمع که شامل روسای ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام شهرستان‎ها، نمایندگان داوران، ورزشکاران و مربیان نیز حضور دارند.

وی یادآور شد: تنها کاندیدای ریاست هیئت در این مجمع برای اخذ آرای اعضای مجمع به تبیین برنامه‌های کاری خود برای چهار سال آتی می‎پردازد.

این مسئول تأکید کرد: سه عضو هیئت رئیسه از طرف رئیس هیئت منتخب، به مجمع معرفی و همچنین مسائل و مشکلات هیئت نیز از سوی اعضای مجمع ارائه و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی یکی از پرافتخارترین هیئت‌های ورزشی استان در سال جاری است.

نتهای پیام/69014/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول