اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی خبر داد

خراسان‌جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات بدنسازی شرق کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات بدنسازی شرق کشور خبر داد و گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان نهبندان برگزار شد که حدود 90 ورزشکار از چهار استان در سه رده سنی به رقابت پرداختند.

خراسان‌جنوبی بر سکوی قهرمانی مسابقات بدنسازی شرق کشور

محمد امین محمد‌‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مسابقات بدنسازی شرق کشور در رشته پرس سینه به میزبانی شهرستان نهبندان برگزار شد.

وی اذعان داشت: در این مسابقات حدود 35 ورزشکار از استان‌های کرمان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در رده سنی نوجوانان به رقابت پرداختند.

نوجوان نهبندانی برسکوی قهرمانی تک‌پرس وزن 53 کیلوگرم ایستاد

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی به رقابت ورزشکاران در هشت وزن اشاره و تصریح کرد: مسابقات بدنسازی شرق کشور در رشته پرس سینه در وزن 53 کیلوگرم حسین عباسی از شهرستان نهبندان بر سکوی قهرمانی ایستاد، علی کارگر از بیرجند مقام دوم را کسب کردٰ پوریا نصرآبادی از خوسف در جایگاه سوم قرار گرفت.

محمدپرست اذعان داشت: در وزن 59 کیلوگرم تک پرس نوجوانان شرق کشور، امین هاشم‌زهی از نهبندان قهرمان شد، رضا اژدرپور از بیرجند در جایگاه دوم ایستاد، مهدی سبزه‌بین نیز از بیرجند رتبه سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد:‌ در مسابقات تک‌پرس سینه شرق کشور در وزن 66 کیلوگرم احسان کهربازهی از سیستان و بلوچستان قهرمان شد، فرشید نیک‌نام از بیرجند نایب قهرمانی را از آن خود کرد و اسحاق صالحی از کرمان در جایگاه سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی گفت: 17 ورزشکار نوجوان در رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم شرکت داشتند که محمد رضا چکی از خراسان جنوبی قهرمان، مهرداد محمدی از بیرجند دوم و محمد گلدانی از بیرجند سوم شد.

محمدپرست خاطرنشان کرد: پوریا پرویزی از سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی مسابقات تک پرس شرق کشور در وزن 83 کیلوگرم ایستاد، محمد احرای از درمیان نایب قهرمان شد و مهدی ساربان از خراسان جنوبی نیز مقام سوم را بدست آورد.

این مقام مسئول افزود: در مسابقات بدنسازی شرق کشور در وزن 93 کیلوگرم سیدمصطفی تقوی سکوی قهرمانی را از آن خود کرد و ورزشکاران دیگری حائز رتبه برتر در این وزن از مسابقه نشدند.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام خراسان جنوبی ادامه داد: مسابقات بدنسازی شرق کشور در رشته تک پرس سینه در رقابت‌‌‌‌‌های وزن 105کیلوگرم، مهدی بخشنده از سیستان و بلوچستان بر سکوی قهرمانی ایستاد، مهدی اردشیری از کرمان در جایگاه نایب قهرمانی قرار گرفت و در وزن 120 کیلوگرم نیز اقبال کهرضایی رتبه نخست را از آن خود کرد و ورزشکار دیگری نتوانست حائز رتبه‌های بعدی شود.

انتهای پیام/69014/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول