اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی سپاه ثارالله کرمان:

بسیجیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مسئولان یاری رسانند

مسئول فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز کمک ما بسیجیان به مسئولان کشور و نظام جمهوری اسلامی هم در حوزه اقتصاد مقاومتی و هم در حوزه جنگ نرم لازم و ضروری است.

بسیجیان برای تحقق اقتصاد مقاومتی به مسئولان یاری رسانند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، منصور الهی عصر امروز در جمع بسیجیان زرند اظهار داشت: حضرت زینب (س) الگوی تمام ‌عیار همه است که بسیجی‌وار و با گذشت و ایثار در راه نهضت و عاشورای حسینی گام برداشت.

وی خطاب به بسیجیان ابراز داشت: شما بسیجیان همان گونه که رزمندگان و شهدا در دوران سال دفاع مقدس همه هستی خود را نثار انقلاب، ولایت، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی کردند تا انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن زنده بماند باید مسیر و راه شهدا را ادامه دهید.

مسئول فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دیروز برادران و رزمندگان شما در مقابل جنگ سخت دشمن جان خود را فدا کردند و از طرفی سنگر و خاکریز دشمن هم مشخص بود.

الهی عنوان کرد: امروز دشمن از طریق ماهواره و فضای مجازی باورها و اعتقادات ما را مورد هدف قرار داده است و تلاش می‌کند که این باورهای دینی و انقلابی ما را از بین ببرد.

وی اذعان داشت: مهم‌تر آن که امروز خاکریز و سنگر دشمن مشخص نیست و ما باید بصیرت و هوشیاری خود را افزایش داده و در راه اهداف والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه گام برداریم.

الهی تصریح کرد: دشمن باید بداند که تک‌تک شما بسیجیان گزینه روی میز نظام جمهوری اسلامی هستید و نخواهید گذاشت، دشمن کوچکترین قدمی در این راه بردارد.

وی بیان داشت: شما بسیجیان باید افتخار کنید که حضرت امام خمینی (ره) در مورد شما فرمودند «در این دنیا افتخارم این است که خود بسیجی‌ام و بر دستان و باورهای شما بوسه می‌زنم».

مسئول فرهنگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز کمک ما بسیجیان به مسئولان کشور و نظام جمهوری اسلامی هم در حوزه اقتصاد مقاومتی و هم در حوزه جنگ نرم لازم و ضروری است.

الهی بیان داشت: همدلی و همراهی به مسئولان کشور برای پیشبرد تفکر اقتصاد مقاومتی به این دلیل است تا برای تهیه کالاهای اساسی زندگی خود به طرف دشمن دست دراز نکنیم و این یک اصل مهم است.

وی ادامه داد: ماهواره‌های دشمن تک‌تک بسیجیان را رصد می‌کند و ادعایش این است که حتی پلاک خودروهای شما را هم می‌بیند.

الهی ابراز داشت: امروز دشمن رزمایش الی بیت‌المقدس را رصد می‌کند و از تنها چیزی که هراس دارد، انسجام، وحدت و یک‌پارچگی شما بسیجیان است و مسئولان باید توجه داشته باشند و از علم، تلاش و همت و ایثارگری شما استفاده کنند تا نظام جمهوری اسلامی را به اهداف والایش برسانند.

انتهای پیام/80021/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول