اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سیرجان:

اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس در سیرجان محقق شد

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان گفت: اهداف برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در سیرجان با حضور بسیجیان محقق شد.

اهداف رزمایش الی بیت‌المقدس در سیرجان محقق شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، منوچهر شمس‌الدینی بعد از ظهر امروز از اجرای موفقیت‌آمیز رزمایش بسیجیان شهرستان سیرجان در اردوگاه قدس خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش با نام پیروان ولایت از گردان‌های عاشورا و الزهرا (س) و در راستای حفظ خط ولایت و ارزش‌های اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی طی دو روز برگزار شد.

وی اهداف این رزمایش را ارتقای رزمی گردان‌ها و واکنش سریع و نمایش توان بازدارندگی لازم با نیروهای مردمی بسیج ذکر کرد و ادامه داد: به اهداف از پیش تعیین شده با همکاری بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش رسیدیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان سیرجان افزود: حضور بسیج منتخبی از قشرهای مختلف مردم است که با تشکل رزمی و نظامی در میدان آمادگی و رزم و دفاع حضور پیدا می‌کنند تا ضمن نمایش اقتدار خود با دشمنان اسلام و نظام آمادگی خود را برای دفاع و حضور تمرین کنند.

شمس‌الدینی بیان کرد: در رزمایش پیروان ولایت برنامه‌های آمادگی رزمی و برنامه‌های فرهنگی و فراخوان حلقه‌های صالحین هم انجام شد که استقبال از فراخوان در رزمایش هم خیلی خوب بود و ما توانستیم، بخشی از نیروهای سازماندهی شده را در این رزمایش شرکت دهیم.

انتهای پیام/80015/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول