اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف بالابردن توان رزمی

رزمایش الی‌بیت‌المقدس در رابر برگزار می‌شود

رزمایش الی‌بیت‌المقدس در روزهای 15 و 16 اسفندماه همزمان با سراسر استان کرمان در منطقه اردوگاهی شهید احمد سلیمانی واقع در کیلومتر پنج جاده رابر - قنات‌ملک برگزار می‌شود.

رزمایش الی‌بیت‌المقدس در رابر برگزار می‌شود

امین مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رابر از برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در رابر خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش در روزهای 15 و 16 اسفندماه همزمان با سراسر استان کرمان در منطقه اردوگاهی شهید احمد سلیمانی واقع در کیلومتر پنج جاده رابر - قنات‌ملک برگزار می‌شود.

وی افزود: از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش بالا بردن توان رزمی به منظور توان دفاعی گردان و همچنین حفظ انسجام بسیجیان در راستای سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول ابراز داشت: در این رزمایش اصول پدافند غیرعامل از جمله استتار، اختفاء و پوشش مدنظر قرار دارد و همچنین پاکسازی و عملیات ضد استقرار و استفاده از سلاح‌های سبک و سنگین و تمرین شبانه و روزانه همراه با انزجار نیز از دیگر برنامه‌های رزمایش است.

مهدی‌پور ضمن تشکر از خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، پیشکسوتان، بسیجیان و مسئولان شهرستان از تمام بسیجیان گردان بیت‌المقدس، گردان کوثر و گردان عشایری قنات‌ملک دعوت کرد تا با حضور حداکثری خود یک‌بار دیگر امید دشمنان را ناامید و به دشمنان نظام نشان دهند که آماده دفاع از نظام و ولایت هستند.

انتهای پیام/2446/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول