اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه پردیس:

مانورها و رزمایش‌های بسیج قدرت بازدارندگی دارد

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: مانورها و رزمایش‌های بسیج قدرت بازدارندگی دارد و امروز باید بیشتر بدان توجه شود.

مانورها و رزمایش‌های بسیج قدرت بازدارندگی دارد

‌‌‌به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏‌اکبر کافی پیش از ظهر امروز در نشست ارزیابی رزمایش «الی بیت‌المقدس 2» در شهرستان پردیس اظهار داشت: رزمایش «الی بیت‌المقدس 2» امسال به خوبی برگزار شد و به آمادگی نیروها در سطح عالی کمک کرد.

وی گفت: شعاری زمان جنگ در مباحث آموزشی داشتیم که می‌گفتیم در آموزش عرق بریزید که در جنگ خون نریزید.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس اضافه کرد: در حال حاضر نیز وقتی دشمن ببیند که در سطح کشور و در تمام شهرها مانند پردیس، چندین گردان آماده به کار و به منسجم، تازه نفس و پا به کار آماده رزم هستند، قطعا روی این‌ها حساب باز می‌کند و به ترس می‌افتد.

کافی ادامه داد: دشمنان با ماهواره‌های خود کوچک‌ترین حرکت‌های ما را زیر نظر دارند و تمام سایت‌های هسته‌ای را هم به همین شکل رصد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به طور حتم، این حرکت‌ها و رزمایش‌ها را نیز زیر نظر می‌گیرند و تمام این موارد بازدارنده است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: قبل از اینکه دشمن بخواهد اقدامی کند و فکر حمله در ذهن بپروراند، آن را از ذهنش خارج می‌کند؛ چون نیروهای بسیجی و مسلح کشورمان همیشه آماده هستند.

کافی بیان داشت: در زمان دفاع مقدس نیز همین جوانان با روحیات خاص خود در جبهه‌ها حضور داشتند و این روحیه با پشتوانه و حمایت مردم امروز بسیار قوی است.

وی تصریح کرد: دشمن وقتی این حضور مردم را می‌بیند، در معادلات خود تجدید نظر خواهد کرد و خوشحالیم که می‌بینم این فکر ایجاد شده که اهالی بسیج بیشتر در زمینه‌های نظامی وارد شوند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس افزود: جلوی خیلی از مسائلی که امکان دارد در آینده اتفاق بیفتد، با مانورها و رزمایش‌های به نظر ساده‌ای که گذاشته می‌شود، گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول