اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه زرند خبر داد

آمادگی کامل بسیجیان زرند برای اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس

فرمانده سپاه زرند از آمادگی کامل نیروهای بسیجی برای اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس خبر داد.

آمادگی کامل بسیجیان زرند برای اجرای رزمایش الی بیت‌المقدس

عبدالمجید زمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زرند با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در برنامه‌های مختلف سپاه و بسیج به ویژه رزمایش الی بیت‌المقدس اظهار داشت: رزمایش‌های امروز همان تجربیات دوران طلایی دفاع مقدس و فرهنگ جهاد و شهادت و روحیه و تفکر بسیج و بسیجی است.

وی ابراز داشت: در رزمایش‌ها همراه با آموزش‌های لازم به جوانان و نسل امروز انقلاب اسلامی است و به جوانان و نوجوانان درس آزادگی و شجاعت همچون شجاعت عاشورایی، حسینی، علوی و فاطمی را به عنوان الگوی مقاومت و پیروزی، دشمن‌ستیزی و ظلم‌ستیزی می‌آموزد.

فرمانده سپاه زرند افزود: تاثیر این رزمایش‌ها بر تفکر بسیجی و بسیجی این است که هشت سال دفاع مقدس و پیروزی‌های چشمگیر در آن مقطع تاریخی از انقلاب اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را به دنبال داشت.

زمانی تصریح کرد: برگزاری رزمایش‌ها سبب شد تا امروز دشمنان با هجمه رسانه‌ای خود‌ علیه نهاد مردمی بسیج از الگوگیری قیام‌های مردمی منطقه از این روحیه‌ عاشورایی در هراس باشند و دشمن به خوبی می‌داند که تفکر بسیج در امتداد نهضت عاشورا است و بسیجی این افتخار را دارد که پیرو مکتب عاشورا باشد.

وی ادامه داد: بصیرت بسیج ناشی از تفکر بسیجی است که از مکتب انسان‌ساز و بزرگ امام حسین (ع)  نشأت می‌گیرد و بسیج و بسیجی در همه حال گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای همواره در خط مقدم و پیش‌قراول عرصه‌های مختلف بوده و هست.

زمانی ابراز داشت: بسیجی در همه حال خنثی‌کننده توطئه دشمنان است که باید خداوند متعال را برای نعمت عظیم شکر گوییم.

وی در مورد اهداف برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس گفت: ایجاد و افزایش مهارت‌های عمومی ارکان و اعضای گردان‌های بیت‌المقدس متناسب با ماموریت‌های محوله، افزایش توان و آمادگی رزمی بسیجیان و اجرای آموزش‌های مورد نیاز با توجه به نوع ماموریت بسیج از جمله اهداف این رزمایش است.

فرمانده سپاه زرند همچنین آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس در زمینه‌های مختلف فرهنگی، رزمی، تربیتی و آموزشی که همه از عوامل بازدارنده دشمن در خنثی‌سازی تهدیدات حضور مردم ولایت‌مدار در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها را از دیگر اهداف رزمایش الی‌بیت‌المقدس برشمرد.

زمانی عنوان کرد: اجرای آموزش‌های حفظ و انسجام در راستای تقویت و توسعه آموزش‌های دفاعی امنیتی از مطالبات امام خامنه‌ای است.

وی بیان کرد: از طرفی حضور بسیج و بسیجی و مردم ولایت‌مدار در همه صحنه‌ها به ویژه حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن سبب شد که گزینه‌های روی میز آمریکا به آرشیو مرعوبیت و پشیمانی رفته و خوراک موریانه شود و رویاهای نظام سلطه در عالم مجازی سرگردان بماند.

فرمانده سپاه زرند در مورد برنامه‌های رزمایش الی بیت‌المقدس و آمادگی بسیجیان گفت: آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس در زرند خیلی خوب است و بسیجیان شیفته اجرای این نوع برنامه‌ها هستند.

زمانی تصریح کرد: تعدادی از بسیجیان در سال‌های گذشته تجربه حضور در این رزمایش‌ها را دارند و ماموریت‌ها و برنامه‌هایی که قرار است، طی مدت رزمایش اجرا شود شامل ماموریت‌های اصلی و جانبی از جمله دفاع از کوی  برزن، مقابله با ناآرامی‌ها داخلی، امداد و نجات و پدافند غیرعامل است.

وی اظهار داشت: این رزمایش شامل برنامه‌های جانبی ازجمله برپایی نشست حلقه‌های شجره صالحین، راهپیمایی تاکتیکی، مباحث بصیرتی، اخلاقی و اقتصاد مقاومتی، اجرای صبحگاه مشترک بسیجیان شرکت‌کننده در رزمایش، برپایی نمازجماعت، قرائت زیارت عاشورا، دعای کمیل و دعای ندبه است.

زمانی گفت: رزمایش الی بیت‌المقدس با حضور گردان‌های بیت‌المقدس شهرستان زرند و 15 و 16 اسفند ماه و در منطقه عمومی ریحانشهر زرند برگزار می‌شود که در این رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس حوزه‌های مقاومت سیدالشهدا (ع)، باقرالعلوم (ع)، جواد‌الائمه (ع) و علی بن ابی طالب  (ع) حضور دارند.

انتهای پیام/80022/ی40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول