اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بیجار:

پیمان‌شکنی از ویژگی‌های بارز استکبار است

امام جمعه موقت بیجار گفت: پیمان‌شکنی از ویژگی‌های بارز استکبار است اما ملت ایران همواره پایبند به تعهدات و وفای به عهد هستند.

پیمان‌شکنی از ویژگی‌های بارز استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام یعقوب‌علی صفری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیجار در حسینیه این شهر با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت، حیا و پاکدامنی است.

وی با بیان اینکه زنان و دختران جامعه اسلامی رشادت و بردباری حضرت زینب کبری(س) را سرلوحه زندگی خود قرار دهند، بیان کرد: حضرت زینب(س) اسوه صبر و تکمیل‌کننده نهضت عاشورای حسینی و رسوا کننده حکومت یزد و یزیدیان است.

صفری در ادامه با بیان اینکه مسئولان با توجه به اقتصاد مقاومتی سفارش شده از جانب رهبری مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند، افزود: باید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم خصوصا در آستانه سال جدید و توجه به این مهم را در اولویت برنامه‌های خویش قرار دهند.

امام جمعه موقت بیجار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان بر توجه مرزبندی‌های صحیح و صریح با دشمنان بیان کرد: مرزبندی‌ها به معنای قطع رابطه نیست بلکه باید با رعایت دقت و وسواس مرزبندی‌ها با دشمنان را به طور صحیح و صریح مشخص کرد.

وی همچنین به دغدغه‌ها و نگرانی‌های رهبر معظم انقلاب به مسئله فرهنگ اشاره و بیان کرد: مسئولان فرهنگی کشور با سرلوحه قرار دادن فرامین رهبری و توجه به فرهنگ ناب اسلامی مانع از رخنه دشمن به بدنه فرهنگی اسلامی کشورمان شویم.

به گفته وی، دشمن امروز فرهنگ اسلامی کشورمان را نشانه گرفته است و جوانان را در رأس پیکان قرار داده تا با ترویج فرهنگ غرب و غیر اسلامی جوانان را از فرهنگ ناب اسلامی دور کنند و جوانان با ایمان به اسلام دست تعدی‌گران را از ایران اسلامی دور خواهند کرد.

امام جمعه موقت بیجار در ادامه به موضوع هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: ملت ایران نیازی به سلاح هسته‌ای نداشته و ندارد چراکه با سلاح ایمان و با تکیه بر ولایت فقیه، در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهمترین سلاح دشمن در برابر یکپارچگی مردم ایران سلاح فتنه و اختلاف است، بیان کرد: استحکام در داخل کشور و ایجاد این مهم در تمامی زمینه‌ها مهم‌ترین سلاح در برابر دشمنان است.

صفری به رعایت انصاف توسط بازاریان در خرید و فروش در آستانه سال نو تأکید کرد و گفت: مسئولان مربوطه با نظارت‌های کافی از گران‌فروشی‌ها و کم‌فروشی‌ها جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت بیجار در پایان به رعایت حجاب در دید و بازدیدهای عید نوروز تأکید کرد و تعطیلات نوروز را بهترین زمان برای فرهنگ‌سازی در رعایت حجاب اسلامی و ترویج آن عنوان کرد.

انتهای پیام/79015/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول