اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

تغییر هویت جوامع از مهمترین اهداف استکبار جهانی است

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: قدرت‌های جهانی برای رسیدن به اهداف خود با کم رنگ کردن ارزش‌های دینی و وارونه جلوه دادن بسیاری از واقعیات به دنبال تغییر هویت جوامع هستند.

تغییر هویت جوامع از مهمترین اهداف استکبار جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمد حسینی در هجدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان اظهار داشت: امروزه موضوع اطلاع رسانی و تبلیغات یکی از مهمترین ابزارهایی است که استکبار جهانی و نظام سلطه برای سلطه بر کشورهای دنیا از آن استفاده می‌کند.

وی اطلاع رسانی را یکی از مهمترین نیازهای امروز جامعه بشری دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع، درست و موثر ضمن پیشگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها، خیلی از هزینه‌ها را در ابعاد مختلف کم می‌کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی داشتن برنامه دراز مدت در بحث اطلاع‌رسانی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: همان‌گونه که سایر کشورها نیز برای این امر مهم یک استراتژی ویژه دارند، ما نیز باید برای این مسئله یک هدف ویژه و برنامه اجرایی مشخص تعریف کنیم.

وی، با بیان اینکه نظام سلطه برای زمینه سازی به منظور رسیدن به اهداف شوم خود از موضوع تبلیغات استفاده‌های ابزاری می‌کند، گفت: نظام سلطه برای رسیدن به اهداف فرهنگی، اقتصادی و حتی امنیتی خود از این امر استفاده‌های زیادی در جهت اقناع افکار عمومی می‌کند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه آنها قبل از حمله به کشوری دیگر ابتدا از طریق تبلیغات کذایی بخشی از افکار عمومی جهان را با خود همراه می‌کنند، یادآور شد: در حال حاضر آنها توانسته‌اند خودباوری را از بسیاری از کشورهای دنیا از طریق تبلیغات کاذب و دروغین بگیرند.

حسینی ادامه داد: بسیاری از کشورهایی که دارای تاریخی چند ساله هستند هویت تاریخی بسیاری از کشورهایی که دارای قدمتی چندین هزار ساله هستند را به چالش کشانده‌اند.

وی سست کردن بنیان خانواده را از دیگر اهداف رسانه‌ای غرب دانست و افزود: اینکه امروز آمار طلاق در جامعه بالا رفته یک زنگ خطر جدی است که تمامی دست‌اندرکاران باید با جدی گرفتن این مباحث ورودی همه جانبه برای رفع این مشکل داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه آنها سعی می‌کنند دروغ خود را راست جلوه دهند، اذعان داشت: یکی دیگر از شگردهای تبلیغاتی آنها این است که مباحث جزئی و فرعی را در جامعه جایگزین مباحث و موضوعات کلی و اصلی کنند که متاسفانه در این زمینه به توفیقاتی نیز دست یافته‌اند.

حسینی با تاکید بر اینکه تصمیماتی که در این شورا اتخاذ می‌شود باید مبتنی بر واقعیات و بر اساس عقلانیت باشد، گفت: گرفتن تصمیمات احساسی که از روی شعارزدگی اخذ می‌شود نمی‌تواند ما را به هدف مطلوب برساند.

وی بر فعال‌تر شدن کمیته‌های زیر مجموعه این شورا تاکید کرد و افزود: جلسات این شورا باید متناظر با شورای مرکزی در استان در شهرستان‌ها نیز فعال شوند.

انتهای پیام/22482/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول