اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ملایر در مجلس:

توجه به ورزش شهرستان ملایر یکی از ضروریات است

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان ملایر بر توجه و حمایت بیشتر به توسعه ورزش ملایر تاکید کرد.

توجه به ورزش شهرستان ملایر یکی از ضروریات است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علی‌نعمت چهاردولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران عرصه‌های مختلف ورزش ملایر با بیان اینکه امروز ورزش در جامعه باعث نشاط و خودباوری و جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده است، اظهار داشت: خوشبختانه بسیاری از جوانان و نوجوانان در این عرصه وارد شده‌اند.

وی ورزشکاران را سربازان نظام جمهوری اسلامی ایران در میادین جهانی برشمرد و گفت: می‌طلبد در این زمینه حمایت‌های بیشتری از ورزش و رشته‌های مختلف آن شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب ورزش را یکی از عرصه‌های اقتصاد مقاومتی برشمرد و تصریح کرد: با سرمایه‌گذاری در ورزش می‌توان از بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات اجتماعی جلوگیری کرد.

وی در ادامه به ظرفیت‌های ورزشی شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان ملایر امروز با داشتن قهرمانان بزرگی چون صادق گودرزی و میثم مصطفی جوکار در دنیا حرفی برای گفتن دارد.

چهاردولی با بیان اینکه وجود قهرمان المپیک در ملایر یکی از افتخارات این شهرستان و استان همدان است افزود: برخی از استان‌ها قهرمان المپیک ندارند در حالی که شهرستان ملایر در خود دو قهرمان المپیک را پرورش داده است.

وی خواستار حمایت از استعدادهای ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی ملایر شد و افزود: رشته کشتی در ملایر نیاز به حمایت‌های مالی دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز با اشاره به ظرفیت‌های ملایر در حوزه ورزش اظهار داشت: ورزشکاران برای حضور در عرصه‌های ملی و بین‌المللی، نیاز به حمایت های بیشتری دارند.

مهدی رضایی با بیان اینکه ورزشکاران ملایری امسال در بسیاری از رشته‌ها به موفقیت‌های بزرگی دست یافتند گفت: بیشتر موفقیت در رشته‌هایی چون والیبال، باستانی، دوچرخه‌سواری، کشتی، ووشو و کبدی بوده که ورزشکاران به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزشی را انگیزه‌ای مهم برای توسعه ورزش و جذب دیگر ورزشکاران برشمرد و تصریح کرد: این قبیل برنامه‌ها باید بیشتر شود.

در این همایش از 118 قهرمان و مدال آور ورزشی ملایر تجلیل شد؛ همچنین از "سعید گودرزی"،"صادق گودرزی" و"محمد نظری" به عنوان قهرمانان و مربیان کشتی تقدیر شد.

در این همایش صادق گودرزی با تقدیم هدیه خود به ایتام شهرستان تحسین حاضرین را برای خود خرید.

 10 داور ملی، 40 نفر از رؤسای هیئات ورزشی و 15 نفر از بانوان نایب رئیس این هیئات تجلیل شدند.

از مادر شهید "محمد شاملو" در رشته فوتبال و پدر شهید "مرتضی صفرخانیان" در رشته تکواندو نیز تقدیر شد.

در ادامه سه جانباز، سه فعال فرهنگی، احمد علی فراهانی به عنوان خیر ورزشی و معلولان جامعه ورزش ملایر نیز تجلیل شدند.

همچنین از "مهدی نبی‌اللهی" قهرمان جهانی رشته وزنه‌برداری و "میثم مصطفی جوکار" در وزن 86 کیلوگرم به عنوان قهرمان کشتی جهان در جام جهان پهلوان تختی تقدیر شد.

انتهای پیام/89013/ک40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول