اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌کل دادگستری کردستان:

ورزش زورخانه‌ای در کاهش جرائم تأثیرگذار است

رئیس‌کل دادگستری کردستان توجه و پرداختن به رشته باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای را در کاهش آمار جرائم مؤثر دانست.

ورزش زورخانه‌ای در کاهش جرائم تأثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی اکبر گروسی شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای استان کردستان، اظهار کرد: ورزش‌های زورخانه‌ای با فرهنگ و آداب و رسوم مردم ما عجین شده است.

وی افزود: ورزش زورخانه‌ای می‌تواند به عنوان سازنده اخلاق در جامعه ایفای نقش کند و این مسئله مهمی است.

رئیس‌کل دادگستری کردستان تصریح کرد: تقویت اینگونه ورزش‌ها با توجه به نقش بازدارنده‌ای که در خصوص پیشگیری از آسیب‌ها و افزایش سلامت اجتماعی دارد یک امر ضروری است.

گروسی رشته باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای را در کاهش آمار جرائم مؤثر دانست و گفت: توجه به این مهم رسالتی است که بر دوش همگان قرار دارد.

وی اظهار کرد: این رشته می‌تواند موجب تقویت روح انسان شود و به همین دلیل از ظرفیت بالایی برای پرداختن به آن برخوردار هستیم که باید مورد عنایت مسئولان قرار بگیرد.

رئیس‌کل دادگستری کردستان در پایان خواست ورزشکاران در کنار پرداختن به ورزش جسمانی به تقویت و سازندگی روح خود نیز با گرایش به اینگونه رشته‌ها مبادرت ورزند.

در این ائین احکام رؤسای هیئت پهلوانی و ورزش‌های زورخانه‌ای شهرستان‌ کامیاران به اسماعیل بابویه و موچش به مظفر ساعدموچشی تحویل داده شد.

در حاشیه این مراسم سرپرست هیئت کشتی کردستان گفت: مرحله جدید اردوی تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در تهران برگزار می‌شود.

اشرف هدایت‌نژاد افزود: اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی در رده سنی نوجوانان از 16 لغایت 26 اسفندماه جاری در سالن اختصاصی خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مرحله از اردوی تدارکاتی، مسلم مرادی کشتی‌گیر وزن 69 کیلوگرم استان کردستان حضور دارد و تمرینات خود را زیر کادر فنی پیگیری می‌کند.

سرپرست هیئت کشتی کردستان خاطرنشان کرد: هدایت و سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان بر عهده علی اشکانی است.

انتهای پیام/79012/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول